اجرای 200 برنامه بزرگداشت ایام الله در دی ماه / برنامه های دهه بصیرت در فضای مجازی اجرا می شود.


وی افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان، گروه های مقاومت و 19 حوزه از ایام الله در دی ماه، بیش از 200 برنامه مناسب آن ایام در استان قزوین اجرا می شود.


رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با اشاره به حماسه 9 دی و روز بصیرتی گفت: مردم بصیر در اغتشاشات سال 88 همواره بر صحنه ایران اسلامی ایستاده اند. حذف و خنثی شود.

وی بیان کرد: 15 دی ماه سال 1342 مصادف با دستور حجاب گشایی توسط رضاشاه که یکی از بدترین روزهای تاریخ رژیم پهلوی است، برنامه هایی به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

این سرباز گفت: 18 دی ماه سالروز حمله موشکی متهورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد و سیلی محکمی بر آمریکای جنایتکار، این روز را در تاریخ جهان و جهان جاودانه کرد. چون آمریکا عادت داشت رسانه ها را تحت فرمان خود نگه داشت که با اقدامات شجاعانه سپاه شکست خورد.

حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد هژمونی آمریکا را در هم شکست


وی بیان می کند: 18 دی 59 پنجاه و ششمین سالگرد قیام خونین مردم قم علیه رژیم ستمشاهی، اوج اقدامات انقلابی مردم ایران است و حوادث پس از آن حادثه منجر به پیروزی انقلاب شد.

این مسئول گفت: علاوه بر این، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه از دیگر مناسبت های این ایام است که سازمان بسیج دانش آموزی استان برنامه های متنوعی را برنامه ریزی و دنبال می کند. اهداف عالی. این برنامه ها.”

وی تصریح کرد: معرفی یوم الله مورخ در 18 دی ماه روز بعثت و میثاق امت با ولایت، تبیین جایگاه ولایت به عنوان خیمه عمودی نظام از دیگر اهداف برنامه ها است. همچنین تبیین ابعاد و مفاهیم بین المللی حماسه خاطرات نهم و عمق محبوبیت انقلاب اسلامی به عنوان محور اصلی ایجاد قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تبیین حضور حماسی مردم نهم به عنوان یک اتفاق بی نظیر و تبیین مکتب شهید سلیمانی از دیگر اهداف برنامه هاست.

انجام پویش های مجازی و واقعی به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: پویش های مجازی و واقعی، یادمان شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش ها و نشست های مختلف سیاسی در دی ماه پیش بینی شده است.

این سرباز افزود: با توجه به شرایط کرونا در صورت امکان برنامه های جمع آوری کمک های مالی به مناسبت 18 دی در مدارس و فضای عمومی خواهیم داشت و برنامه هایی در دست اجرا و اجرا داریم.

وی گفت: البته با توجه به جهت‌گیری جدید کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پرورش، برگزاری جلسات و همایش‌ها ممنوع است، اما سازمان بسیج دانش‌آموزی استان برنامه‌های هماهنگی را در فضای مجازی اجرا خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: از جمله برنامه ها می توان به نگارش عکس، ساخت محتوا، پوستر و بروشورهای مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات، تهیه فیلم و فیلم کوتاه و معرفی طلاب در فضای مجازی اشاره کرد.

این سرباز در پایان گفت: با حمایت و همکاری آموزش و پرورش استان قزوین کتاب و مقاله وقایع ایام الله در دی ماه را منتشر و توزیع می کنیم. همچنین سخنرانی زنده در شبکه شاد و کانال سازمان بسیج دانش آموزی در ایام دهه بصیرت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید