اجرای ۲۵۲ عنوان برنامه در شهرستان لردگان به مناسبت دهه فجر


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805387

عباس رحیمی گفت: در شهرستان لردگان کمیسیون بسیج با مسئولیت سپاه شهرستان تشکیل شده و 252 برنامه توسط حوزه ها، پایگاه ها و کانون های بسیج در ایام دهه فجر اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عباس رحیمی فرمانده سپاه شهرستان لردگان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان با 24 کمیسیون با حضور و مشارکت فعال کارکنان ادارات و سازمان ها و برگزاری سه جلسه با محوریت امام جمعه و فرماندار تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه آغاز دهه فجر امسال مصادف با بارندگی بود و بهترین هدیه و عیدی بود که خداوند به مردم خیر استان و کشاورزان داده بود، افزود: 252 عنوان برنامه در حوزه ها، پایگاه ها و مراکز بسیج برگزار می شود.
رحیمی یادآور شد: اکثر برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد ربع اسلامی با محوریت مساجد و جهاد برگزار می شود، لذا جشن های انقلابی ما ساعت 23 در 12 مسجد مهم شهرستان لردگان و مساجد جدید برگزار می شود. هر شب پاداش داده می شود.»
فرمانده سپاه شهرستان لردگان با اشاره به برگزاری رژه موتورسیکلت ها، خودروها و نواخته شدن زنگ انقلاب دوازدهم باخمن مصادف با آغاز دهه مبارک فجر، ادامه داد: اردوهای آموزشی و بسیج جامعه پزشکی مستضعفین و مستضعفان مناطق نیازمند و ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به عنوان شهدای افتخاری محله، عطرافشانی گلزارهای شهدا در تمامی سطوح شهر، برگزاری مسابقات جام فجر با هیئت های ورزشی، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری نشست های آموزشی دستاوردهای انقلاب اسلامی، سند ترویج بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه های بسیج در قالب دعوت نامه، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی در قالب بسیج دانش آموزی، همایش بزرگ 110 مسجد فعال اسلام در مصلی اولمار، برگزاری مراسم 22 بهمن با سخنرانی سردار بابا احمدی مسئول معاونت بسیج مساجد کشور و حضور فعال مومنان و ایثارگران و بسیجیان در نماز جمعه پانزدهم و بیست و دوم بهمن ماه. اردیبهشت در دهه فجر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید