اجرای برنامه های دهه فجر در بیش از 1000 کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805670

جهانگیری از اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در 1054 کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد و گفت: این برنامه ها از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمز گفت: جشنواره هنر بیشتر برنامه هاست.

وی اجرای بخش مسابقه از اولین دوره هشتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام منتظر(عج) روستای کردرضوی میناب را از دیگر برنامه های مهم کانون ها عنوان کرد. در ایام دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان حمایت ویژه از 15 کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی تقدیر شده از 1400 رویداد ملی تفاهم را از برنامه های مهم کانون ها در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی خواند. انقلاب .

جهانگیری افزود: اجرای رشته سرود و نمایش با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای طرح سبت با کتاب، با محوریت دهه مبارک فجر، اجرای طرح بزرگداشت سه شنبه، با محوریت تجلیل از مادران و خانواده های معظم شهدا. مساجد هرمزگان در ایام الله دهه فجر است.

وی اکران فیلم انقلاب اسلامی، رونمایی از تولیدات و آثار هنری کودک در مسجد، برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب، سخنرانی در تبیین دستاوردهای انقلاب، حضور کانون ها در جشن لاله ها در گلزار شهدا و اعضاء مشتاق در بیست و دوم باخمن در شهرهایی که شرایط برای حضور در مراسم وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید