اجرای طرح باران برکت در کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890109

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اعلام کرد؛

حجت الاسلام افشین کلات پور از اجرای طرح «باران برکت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام افشین کلات پور امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح «باران برکت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح همه جنبه های زندگی اسلامی و دینی مردم را متحد کند. ، رشد و اعتلای خانواده های با محوریت خانواده و مسجد، تربیت نیروهای متخصص و اجرایی برای خودکفایی و تولید ملی از طریق ایجاد اشتغال در محیطی سالم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: این طرح یک طرح ملی است، اما با توجه به اینکه یکی از دغدغه های این استان بحث اشتغال است، لذا این طرح به عنوان یک طرح راه اندازی می شود. یک خلبان در کرمانشاه، انعطاف پذیر و آماده باشد. و اجازه دهید برای ایجاد قدرت مردم گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: و در این طرح چرخه فعالیت های فرهنگی توسط نیروهای خودجوش مردمی انجام می شود که هم صرفه اقتصادی دارد و هم تاثیر آن بر مخاطبان بیش از پیش ماندگار است.

خجت الاسلام کلات پور گفت: در طرح باران برکت که یک عملیات فرهنگی در مساجد محسوب می شود، با بهره گیری از مربیان مجرب، متدین و دغدغه مند انقلابی می توانیم بستر را برای تربیت صحیح اخلاقی، دینی و دینی از جمله؛ فراهم کنیم. حفظ و تلاوت قرآن، آموزش احکام، آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، تربیت دختران به عنوان مادر و همسر وفادار آینده و علاوه بر همه اینها تربیت نیروهای متخصص، مؤمن و دلسوز برای ایجاد و اجرا. طرح خودکفایی و همچنین کسب درآمد حلال در محیطی امن است.

وی گفت: این طرح در ابتدا در 10 کانون مساجد استان کرمانشاه آغاز می شود که به تدریج به تمامی شهرها و کانون های مساجد گسترش می یابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: مساجد می توانند از نیروهای خوب و مجرب برای تربیت نوجوانان برای فعالیت های مهم فرهنگی و اشتغال زایی استفاده کنند تا برای خود مسجد درآمدزایی داشته باشند، برای انجام فعالیت های خاص. در مسجد به عنوان مثال مساجد می توانند زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی را فراهم کنند و در نتیجه از تولیدکنندگان حمایت کنند. حل مشکلات اقتصادی هر کشوری در گرو توجه آن کشور به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان است، زیرا حمایت از تولید مشکلات و مشکلات اقتصادی را حل می کند.

حجت الاسلام کلات پور همچنین از اجرای طرح «ارتقاء مهارت در آموزش ابتدایی» خبر داد و افزود: این طرح نیز با هدف ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه برگزار می شود که طی آن داوطلبان می توانند پس از گذراندن دوره های لازم و کسب گذرنامه و دریافت گواهینامه به عنوان مربی و معلم در مدارس و مهدکودک ها استفاده می شود.

وی اذعان داشت: این دوره ها از اول شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز و پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ملی ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید