ترویج فرهنگ کتاب یکی از رسالت های کانون های فرهنگی مساجد/ کتابخوانی یکی از راه های تشویق به مقاومت و ایثار برای نسل امروز است.

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784992

مدیر ستاد هماهنگی امور مساجد استان کرمان:

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه کتابخوانی یکی از راه های تشویق به مقاومت و ایثار برای نسل امروز است، گفت: برای تولید محتوا و همچنین تولید و ترویج کتاب های فاخر دفاع مقدس باید برای جذب تلاش کنیم. سلیقه کودکان امروزی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام گرجی مدیر هماهنگی کانون های مساجد استان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص فعالیت های مساجد برای کتابخوانی گفت: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی مساجد در دل مساجد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. خواندن.”

با تاکید بر اینکه ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی به طور قطع توضیح می دهد: ما افرادی داشتیم که در راه پیروزی این انقلاب جان خود را در کمال اخلاص فدا کردند، شهدا و جانبازانی که تمام تلاش خود را برای ساختن ایمان و ایمان انجام دادند، خطر کردند. زندگی او برای صلح ملی و صلح جامعه است.

مدیر هماهنگی کانون های مساجد استان گفت: قطعاً باید به هر شکل و به هر شکل و با ترویج محتوای ایثار، رشادت ها و ایثارگری های انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را تشویق کنیم. مقاومت و شهادت در جامعه با تولید محتوای متفاوت.»

حجت الاسلام گرجی گفت: میراث بزرگ امام حسین(ع)، جریان انقلاب و تحرکاتی که در بین جوانان و نوجوانان در جبهه و جنگ داریم که به آن جریان فرهنگ دینی برآمده از معرفت می گوییم. مقاومت و ایثار برای نسل امروز.

وی افزود: در نگاه اول باید محتوایی برای مقاومت و ایثار بر اساس مطالبه جامعه و نسل امروز ایجاد کنیم، مثل کتاب هایی مثل این 23 نفر یا اردوی کودک که مقام معظم رهبری هم درباره این دو کتاب تبلیغ می کنند. “

مدیر هماهنگی کانون های مساجد استان تصریح کرد: برای محتواسازی و همچنین تولید کتاب های فاخر حراست باید سعی کنیم ذائقه بچه های امروزی را جلب کنیم، ضمن اینکه برای ترویج این گونه کتاب ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه یکی از وظایف خطیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، ترویج جریان معرفت در عرصه مقاومت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: از سال گذشته تا امروز در حوزه فرهنگی و هنری مساجد. مرکز استان کرمان سه تا چهار جلسه کتاب خوان با موضوع ایثار و شهادت با نویسندگان مختلف از جمله یوسف زاده نویسنده کتاب 23 نفر، منعمی نویسنده کتاب دیداری حضوری داشتیم. ، حسین فرزند گلم حسین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید