اجرای 370 برنامه توسط کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804778

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای 370 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، محمود رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست خبری به تشریح مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان برای تبلیغات اسلامی، اداره کل خیرین و بسیج.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره ملی رستاخیز در 15 بهمن ماه افزود: 500 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و اختتامیه با حضور داوران و شاعران از سراسر کشور برگزار می شود. کشور.

رمضانی همچنین در خصوص جشنواره شعر فجر استان در 14 بهمن ماه، افزود: اختتامیه جشنواره منطقه ای مد و لباس اسلامی ایرانی چارکاد نیز 12 بهمن ماه و نمایشگاه آثار برگزیده از 14 تا 14 بهمن ماه ساعت 8 صبح برگزار شد. تا ساعت 20 میزبان استان های گران قیمت خواهد بود

وی در ادامه با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه ای 13 بهمن ماه برگزار می شود، ادامه داد: 234 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از نظر تعداد آثار و همچنین از نظر جزو ده استان برتر کشور است. با کیفیت

رئیس کمیسیون تخصصی فرهنگی هنری دهه مبارک فجر به برگزاری هشتمین جشنواره استانی فیلم فجر همزمان با چهلمین جشنواره در کشور از 16 تا 7 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: 16 فیلم در فردوسی و بهمن اکران می شود. سینما در مرکز استان.

رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 15 تا 19 بهمن ماه برگزار می شود و گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی با حضور اساتید کشوری از 5 بهمن ماه آغاز و تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. می توانند از این آثار در گالری استاد مهدی اسماعیلی لجن بازدید کنند.

وی همچنین از اجرای تئاتر در بیرجند و سایر شهرستان های استان خبر داد و افزود: در این ایام یازده شب شعر فجر در استان در نظر گرفته شده است. دوره های آموزشی رایگان هنر و رسانه نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از دیدار با خانواده های معظم شهدا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مسجد یاد کرد و گفت:

رمضانی همچنین به برنامه های اداره کل کتابخانه ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حداکثر 30 درصد ظرفیت سالن ها انجام می شود. “

وی از صدور مجوز برای جشن های مختلف مردمی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: مجوزهای صادر شده منوط به رعایت کامل رویه های اجتماعی برای فاصله گذاری اجتماعی، کنترل کارت واکسیناسیون و نظارت مستمر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید