برنامه های دهه فجر در گلزار شهدای تهران / ضرورت تحلیل دستاوردهای انقلاب برای نوجوانان


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806455

شهردار کاخ شهدای تهران گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تحلیل دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و دلایل موفقیت این واقعه عظیم قرن به ویژه برای نسل چهارم است. از انقلاب».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا شنگی شهردار کاخ شهدای تهران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این ویژه برنامه ها برای نوجوانان سن 10 تا 18 سال به عنوان نسل چهارم می توانند این عبارت را اعمال و اعمال کنند.

وی افزود: این برنامه ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 12 برای نوجوانان و از ساعت 15 تا 18 برای نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سینما بهاران برگزار می شود.

شنگی گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تحلیل دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و دلایل موفقیت این رویداد بزرگ قرن به ویژه برای نسل چهارم انقلاب است.

شهردار منطقه 17 گفت: تبیین چشم انداز و توصیه های آینده برای آینده انقلاب اسلامی در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، تفکیک. از دشمن و سبک زندگی تاکید بر گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ای در این زمینه گفت: به همین مناسبت و برای تبیین گام دوم انقلاب به ویژه نسل چهارم انقلاب، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 با همکاری گروه جهاد صبحگاهی مسابقه کتابخوانی با موضوع «بیانیه گام دوم» انقلاب خطاب به ملت ایران.

شنگی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با عضویت در کانال صبح ظهور به نشانی jahadisobhezohoor@ و مطالعه کتاب الکترونیکی بیانیه گام دوم انقلاب اقدام کنند. همچنین مهلت شرکت در این مسابقه 12 تا 20 بهمن ماه است و به پنج برگزیده این مسابقه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

شهردار دارالشهدای تهران خاطرنشان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ 0933432.343 پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید