کارگران دفاع از وطن در جنگ اقتصادی/ دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805938

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.




کارگران در جنگ اقتصادی از وطن دفاع می کنند / نیاز به توضیح 19 باخمن

به گزارش مرصادنیوز، خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت الله مصطفی علما در مصلی اعظم کرمانشاه برگزار شد.

ما در اسلام بن بست نداریم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همگان را به تقوا توصیه کرد و سپس به فضیلت ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: رجب و شعبان کریدور ماه مبارک رمضان است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: ولادت و شهادت امام هادی (ع) در همان ماه رجب با اختلاف حدود چهل سال اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه مردم شیفته معنویت و اخلاق هستند، گفت: همه ائمه(ع) برای اقتدار معنوی، فرهنگی و تربیتی به شهادت رسیده اند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: هرکس تقوا داشته باشد و مطیع خدا باشد، همانطور که من خمینی را دارم، همه بر آن تکیه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: من کثرت اطاعتم، کثرت کرامت: هر که اطاعتش زیاد شود، عزت اوست. و افتخار نیز افزایش خواهد یافت.

گفت ما در اسلام بن بست نداریم، تقوا پیش خدا تجارت مفیدی است.

آیت الله علما در بخش دوم خطبه های خود به هفدهم بخمن سالروز تأسیس مجمع تقلید اشاره کرد و گفت: این نهاد در سال 66 به دستور امام برای رفع اختلافات مجلس و هیئت تأسیس شد. از نگهبانان

روز نوزدهم باخمن در سال 57 باید به عنوان روز خدا توضیح داده شود

وی همچنین با گرامیداشت نوزدهمین سالروز وفاداری نیروی هوایی به امام خمینی (ره) افزود: بسیاری از کارکنان نیروی هوایی با حضور در منزل امام خمینی (ره) همبستگی خود را با انقلاب اسلامی اعلام کردند. امام و همبستگی با مردم از عوامل مهم تسریع سقوط و ریشه کن شدن رژیم پهلوی بود، لذا باید این روز را یوم الله تعبیر کرد.

والفجر 8 حماسه ماندگاری در دوران دفاع مقدس است

خطیب جمعه کرمانشاه به عملیات والفجر 8 اشاره می کند و می گوید: والفجر 8 حماسه استقامت در دوران دفاع مقدس است که خداوند بر درجات شهدا بیافزاید.

12 فوریه برای سیاستمداران روز تعیین کننده و التهابی بود

وی به 21 باخمن سال 57 اشاره کرد و گفت: روزی سرنوشت ساز و ملتهب در نظر سیاستمداران بود که قرار بود حمام خون در ایران برگزار شود، اما به لطف خدا و رهبری امام خمینی (ره) روز بعد 22 توسط باخمن، انقلاب اسلامی پیروز شد.

آیت الله علما به دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان، افسران و کارگران مدافع مخلص وطن در جنگ اقتصادی هستند، بنابراین باید در سنگر تولید جدی باشیم. “

جهاد کارآفرینان در دوران سخت تحریم های اقتصادی، دشمن را مجبور به عقب نشینی و اعتراف به شکست کرد و در این دوران دشمن نتوانست دژ تولید داخلی را شکست دهد.

وی افزود: اگر سخنگوی کاخ سیاه اعتراف کند که تحریم ها علیه مردم ایران جواب نداده است، ایران در فناوری پیشرفته است، امروز قدرت خاورمیانه در جهان است.

آیت الله علما گفت: امروز به برکت سپاه، بسیج و ارتش در دنیا هستیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی گفت: ایشان به فرموده رهبر معظم انقلاب مرجع زیرک و مورد اعتماد امام بودند.

وی افزود: بصیرت یعنی عمل به موقع در همه جا. روشنگری و وفاداری دو سرمایه بزرگ برای انسان است.


دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت ایام الله از دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان و تبیین مادی و معنوی است. دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه

وی افزود: 43 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت دشمن همواره با توطئه های مختلف سعی کرده با سیاه نمایی و نفاق دستاوردهای انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به تبیین جهادی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز همه باید پاسخگوی شبهات دشمنان نظام و انقلاب در راستای جهاد باشیم. توضیح.”

فاطمی نسب گفت: مهمترین و اساسی ترین برنامه امروز دشمن گمراه کردن موقعیت ایران و جهان در افکار عمومی است.

وی افزود: هدف دشمنان نظام و انقلاب ایجاد چهره ای سیاه، تاریک و ناامیدکننده از جمهوری اسلامی ایران و در مقابل ترسیم چهره ای روشن و آرمانی از کشورهای توسعه یافته به ویژه آمریکاست. “

وی خاطرنشان کرد: برای رویارویی با این چالش فکری دشمن باید کارنامه کشور در چهل و سومین سال انقلاب را با دوران رژیم پهلوی و حتی سایر کشورهای منطقه مقایسه کرد و خدمات آن را بیان کرد. سیستم.

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در کشور اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در علم و فناوری رتبه شانزدهم جهان و در حوزه سلول های بنیادی رتبه اول منطقه و در زمینه ساخت ماهواره و ماهواره رتبه دوم جهان را دارد. در 9 کشور در صدر جهان قرار دارد.

امام جمعه این شهرستان با اشاره به صلابت دفاع و امنیت کشور ادامه داد: امروز آسمان کشور امن ترین آسمان منطقه است. در جهان

حاطب جمعه شهرستان گفت: ایران یکی از سه کشور برتر دنیا در زمینه پیوند کبد، در زمینه تحقیقات مغز و نخاع است و بیش از 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور را در کشور تولید می کند.

وی در ادامه به مرمت مساجد تخریب شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان با همکاری بنیاد برکت 19 مسجد تخریب شده این شهرستان را مرمت کردند که قابل تقدیر است.

فاطمی نسب در بخشی دیگر از سخنان خود به شهادت یکی از کارکنان ناجا در شیراز اشاره می کند و می گوید: پلیسی که در شیراز جان باخت، مسلح بود اما به دلیل محدودیت در قانون استفاده از سلاح، نتوانست از سلاح خود استفاده کند و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. شهادت می رسد.

وی افزود: قانون استفاده از سلاح توسط نظامیان دارای کاستی هایی است و از نمایندگان مجلس انقلاب می خواهیم که این قانون را با یک فوریت اصلاح کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب در پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی و شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید