تلاش شبانه روزی برای چپاول وطن / نخل سوخته وطن از نخل طلا ارزش بیشتری دارد


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842502

تهیه کننده و کارگردان گلستانی گفت: متأسفانه هنرمندان و افراد مشهور سینمای ایران را روی فرش قرمز و در مراسم و جشنواره های کن ارائه می کنند و به جای شناسایی فرهنگ سرزمین خود، به وطن می چسبند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصیب کوهی در خصوص سیاسی شدن جشنواره های خارجی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: جشنواره فیلم فرانسه در کن در سال 46 تاسیس شد و هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود. سینمای ایران روی فرش قرمز حضور دارد و در مراسم و محافل جشنواره فیلم کن به جای شناسایی فرهنگ سرزمین خود، به وطن می چسبند.

وی افزود: برخی از بازیگران برای کسب شهرت و کسب درآمد به دنبال محبوبیت در جشنواره های ضد ایرانی خارج از کشور هستند، حاشیه سازی می کنند و علیه کشور موضع می گیرند.

f02ed58f 5d0c 4f05 aae1 f34ff534df06 خبر خاکستری

کوهی با اشاره به اکران فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی و بازی نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی و پیمان معادی گفت: عبادت پیدا نمی شود اما در ظاهر سعی دارند خود را حامی مردم نشان دهند.

مستند گلستان ادامه می دهد: ترانه علیدوستی که مدعی است از صبح تا شب برای رسیدن به اهدافش می جنگد، می تواند بگوید اگر این همه مشکلات در کشور بود و بودجه نداشت، چطور به این جایگاه رسیدی، چطور شدی. در آنجا می توانی به مردم و سرزمین خود پشت کنی و آرد الک شده وطن خود را بخوری و مجانی به شمن بفروشی.

کوهی گفت: این سلبریتی های حاضر در جشنواره باید پاسخ دهند که چرا غرب و آمریکا درباره تحریم ها و مشکلاتی که برای مردم کشورشان ایجاد کرده اند صحبتی نکردند. آیا نمی دانند فرانسه با ارسال سرنگ چه مشکلاتی برای مردم ایران ایجاد کرده است؟”تحریم های سرکوبگرانه مبتلا به ایدز بی دلیل علیه مردم؛ اگر می خواستند گره از مشکلات کشور باز کنند، باید این مسائل را مطرح می کردند.

وی با اشاره به اینکه نخل سوخته وطن از نخل طلایی ارزشمندتر است، تصریح کرد: ترانه علیدوستی باید پاسخ دهد که کشورش را به چه قیمتی به حراج گذاشته است. و اگر آبروی خود را بفروشند چیزی به دست نمی آورند، جز نخل طلایی که نشان داده اند ثمری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید