سردار شهید سلیمانی تلاش کرد تا امنیت کشور را به صورت شبانه روزی حفظ کند

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796178

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه روز برای حفظ امنیت و اقتدار کشور تلاش می کند و همه ما مدیون رشادت های سردار دلا هستیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ساگرس صبح در ساگرس سردار حسن حکمتیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرف آباد و دومین سالگرد شهادت سردار دلا افزود: ما عزیز هستیم.

وی گفت: در حال حاضر امکان درگیری و جنگ سنگین از سوی دشمنان وجود ندارد، اما با تمام توان از طریق فضای مجازی و جنگ نرم وارد میدان شده اند که باید با هوشیاری با آن مقابله کنیم.

سردار حکمتیان گفت: در این شرایط خاص باید با اتحاد و همبستگی با دشمنان مقابله کرده و خواب آنها را ممنوع کنیم.

سردار حکمتیان با اشاره به حماسه نهم دی گفت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در 18 دی بار دیگر با مقام معظم رهبری بیعت کردند و نشان دادند که در دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی در صحنه هستند. با حضور میلیونی استکبار را خنثی خواهند کرد.

یادواره شهدای ناحیه شرف آباد و دومین سالگرد شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح، خانواده های معظم شهدا و رزمندگان، روحانیون محترم، نیروهای نظامی و انتظامی و… بافجی جنجی با پروتکل بهداشتی در امام حسن مجتبی حسین آباد یاسوج برگزار شد.

در پایان این یادواره با اهدای لوح سپاس و جوایزی از خانواده های جانباختگان تجلیل شد. این مراسم به همت پایگاه نمونه کشوری شهدای شرف آباد از ناحیه مقاومت امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید