جوانی ویژگی اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام بلال عربیان در گفت و گو با کُردتودی بر هماهنگی تشکل های سیاسی استان برای انتخاب افراد شایسته برای مدیریت امور اجرایی ادارات و سازمان ها تاکید کرد.

وی افزود: چندصدایی و عدم هماهنگی بین جریان های اصولگرا یکی از نقاط ضعفی است که مخالفان سیاسی ما همواره از آن استفاده کرده اند و توانسته اند چهره های متعددی را در دستگاه اجرایی استان قرار دهند.

حجت الاسلام عربیان گفت: در دولت مردمی آیت الله رئیسی باید شاهد حضور نخبگان جوان و انقلابی های جدید در قوه مجریه باشیم و پیشکسوتان در این عرصه باید با نقش مشورتی ویژه از نسل چهارم و پنجم جوانان حمایت کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه نقش آفرینی سیاسیون در جامعه صادر شد، گفت: در این لحظه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقریب بین سیاسی هستیم. فعالان “

حجت الاسلام عربیان گفت: یکی از دلایل عقب ماندگی اقتصادی و زیرساختی کردستان به دلیل کم بودن آرا و تفرقه بین هواداران کردستان است که در صورت ادامه این روند فاصله کردستان با استان های همجوار بسیار بیشتر می شود.

وی افزود: روند جوانانی که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دستور کار قرار داده امیدوارکننده است و انتظار داریم این روند در استان هایی مانند کردستان نیز دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید