شاخص اصلی کابینه سیزدهم جوانی و تخصص است.

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785100

عسگر حاج پور گفت: دولت جوان انقلابی با کابینه ای مجرب با ساعصدر، مسئولیت پذیری و نقد مطالبات مردمی کار خود را آغاز کرد و امروز در صد روز فعالیت توانسته اعتماد مردم را به مسئولان بازگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مسائل سیاسی به تیتریک گفت: رئیس جمهور با توجه به محوریت رهبری افراد توانمند و متخصص را برای کابینه خود انتخاب کرده است.

عسگر حاج پور ادامه داد: برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی همراه با کار شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردمی همراه با تجربه اعضای کابینه در گام دوم انقلاب در این برهه از زمان می تواند حل بسیاری از مشکلات

وی افزود: امروز باعث افتخار ملت و ملت است که فردی سکاندار دولت جدید شده است که از بیان حقایق ابایی نداشته و عدالت خواهی و انصاف و نشر را اولویت خود می داند و این ویژگی ها در کابینه او نیز آشکار است.

این کارشناس بیان کرد: دولت جوان انقلابی با کابینه مجرب صدر، مسئول و منتقد مطالبات مردمی کار خود را آغاز کرد و امروز در مدت 100 روز فعالیت موفق شد اعتماد مردم را به مسئولان بازگرداند.

خواجه پور گفت: دولت سیزدهم با اتخاذ دیدگاه ها و رویکردهای انقلابی در حل مشکلات و مشکلات بر اساس راهبرد «ما می توانیم» و اعتماد به توان داخلی حرکت می کند.

وی تاکید کرد: به خوبی می دانیم که دولت موروثی، دولتی فرسوده، غیرفعال، کم تحرک و غرب گرا است که هشت سال است فرصت سوزی کرده و امروز تهدیدها در دولت انقلابی در حال تبدیل شدن به فرصت هستند.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعاً حرفه گرایی حقیقتی ضروری برای سیاست گذاری در بدنه دولت مدرن است و دولت سیزدهم تلاش کرده تا با کارشناسان و دست اندرکاران این موضوع را به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید