فرمانده یگان ویژه: لشکر زینبی ضعفی را که در فتنه 98 در برابر شورشیان زن داشتیم جبران کرد.

فرمانده یگان ویژه: لشکر زینبی ضعفی را که در فتنه 98 در برابر شورشیان زن داشتیم جبران کرد.

روز جدید سردار حسن کرمی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کشور گفت: با توجه به اینکه برای رعایت موازین شرعی و شرعی مجبور بودیم از بانوان استفاده کنیم، یگان زینبی پلیس ویژه وارد عمل شد. در فتنه اخیر زنان شاخه ویژه 5 مرحله عملیات را انجام دادند که بسیار موفقیت آمیز بود و ضعفی را که در فتنه 1377 در برابر فتنه گران زن و نداشتن مامور زن داشتیم جبران کرد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه پلیس کشور گفت: در ناآرامی های اخیر نیروهای ویژه زنان 5 مرحله عملیات را انجام دادند و بسیار موفق بودند و ضعفی را که در فتنه سال 1377 در مقابل زنان شورشی داشتیم جبران کردند. هیچ مامور زن.”

بخشی از گفتگوی فارس با سردار کرمی به شرح زیر است:

*در صحنه اغتشاشات اخیر متوجه شدیم که در بسیاری از موارد زنان و دختران جوان به عنوان سرکرده و رهبری اغتشاشات را بر عهده داشتند، پلیس ویژه چه اقداماتی برای دستگیری این افراد انجام داد؟

با توجه به اینکه مجبور بودیم برای رعایت موازین شرعی و شئونات دینی از زنان استفاده کنیم، «یگان زینبی» پلیس ویژه وارد عمل شد.

این یگان متشکل از بانوانی است که آموزش های کامل را به عنوان افسر درجه دار گذرانده اند و به عنوان یک واحد عملیاتی قوی در تهران و زمانی که خانم ها در گروه های مقابل ما هستند پس از راهنمایی و هشدار و انجام کارهای عملیاتی در صورت وجود سازماندهی می شود. حتی برای داشتن عذر شرعی این زنان یگان ویژه ای هستند که وارد عمل می شوند.

در فتنه اخیر زنان شاخه ویژه 5 مرحله عملیات را انجام دادند که بسیار موفقیت آمیز بود و ضعفی را که در شورش سال 1377 در برابر زنان شورشی داشتیم و هیچ عامل زن نداشتیم، جبران کرد.

خوشبختانه عملکرد بخش زنان ما دشمن را بسیار ناراحت و درمانده کرد زیرا آنها موفق شدند مردان اصلی را دستگیر کنند.

* مدل لباس زنانه یگان ویژه دارای مرجع شرعی است/ ماموران زن لباس ضربه گیر مناسب مأموریت می پوشند

* در ویدئوی منتشر شده از زنان نیروی ویژه در اینترنت، زنان با کت، شلوار، ماسک و کلاه نظامی دیده می شوند. شما چی فکر میکنید

این شبهه یک کار ضدانقلابی است، اگرچه می توان عملیات را با چادر انجام داد، اما با توجه به اینکه ماموران ما در محل عملیات دستگیری می کنند، طبق استنادات شرعی و شرعی از این پوشش برای آنها استفاده کردیم. رعایت قیود شرعی

اگرچه معتقدیم حجاب محدودیت نیست و حجاب حجاب برتر است، اما ماموران ما در حین رعایت حجاب لباس ضد شوک متناسب با ماموریت به تن می کنند و از ماسک و کلاه استفاده می کنند.

یونیفرمی که کاملا پوشیده شده و بدن را نشان نمی دهد و بر اساس ماموریت آنها طراحی شده است. همانطور که ورزشکاران ما در صحنه ورزش نیز از لباس هایی استفاده می کنند که منافاتی با رعایت حجاب نداشته باشد که خوشبختانه حوزه بانوان زینبی در عملیات اخیر بسیار موفق عمل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید