مدافعان دروغین حقوق زن بزرگترین توهین به شخصیت آنهاست/ بهانه امروز دشمن آزادی زن است


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902881

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین تعرض و هتک حرمت به زنان توسط مدعیان دروغین حافظ حقوق زنان صورت گرفته و این افراد زنان را راهی برای رسیدن به خواسته های دنیوی خود قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ وحدت و وفاداری با ولایت زن در شهرکرد اظهار داشت: همه ما اسلام را می شناسیم و می دانیم که اسلام بیشترین کرامت و کرامت را به زن داده است.


وی با تاکید بر اینکه شخصیت زن در جوامع غیر اسلامی همواره خدشه دار شده است، تصریح کرد: در اسلام به زن کرامت داده شده است و قرآن از زنان بهشتی بسیاری نام برده است.


نکونام افزود: آسیا یکی از زنان قرآنی است که در نجات جان حضرت موسی (ع) نقش مؤثری داشته است، اما پیشوای همه این زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است که بانویی سوره مبارکه کوثر نازل شد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با آمدن حضرت زهرا(س) همه دشمنان اسلام شرور شدند و این حضرت بود که نسل حضرت محمد(ص) را ادامه داد.


وی بانوان حاضر در این برنامه را مصداق واقعی کوثر دانست و گفت: با وجود وسوسه های فراوان، حضور بانوان در حمایت از حفظ حجاب نعمت بزرگی است.


نکونام گفت: زنان محجبه به مدد کوثر فاطمی و تربیت شده توسط حضرت زهرا(س)، زنان محجبه تحت تربیت حضرت زینب(س) بودند و اگر در عاشورا نبودند زنان متدین وجود نداشتند.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: زنان با حجاب با قیام، استقامت، امر به معروف و نهی از منکر ثابت می کنند که عزت و پیام قرآن را می شناسند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود برسد.


وی گفت: دشمن از هر فرصتی استفاده می کند و امروز آزادی زنان بهانه ای است که به دست دشمن افتاده است اما باید بگوییم که این موضوع بیش از همه زنان را آزار می دهد.


نکونام تاکید کرد: بیشتر دست اندازی ها و هتک حرمت ها به زنان توسط مدعیان دروغین حافظ حقوق زنان صورت گرفته است و این افراد زن را وسیله ای برای رسیدن به خواسته های دنیوی خود قرار داده اند.


نیمنده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: می خواهند شخصیت زنان را تخریب کنند، رسانه های استکباری صدای بلندی دارند اما صدای زنان محجبه ایرانی به گوش جهانیان می رسد و مانند حضرت زینب(س) که در کربلاست و پیامش را به همه داد و دنیا را متحول کرد و از شخص و هویت دین و مکتب خود محافظت می کنند.


وی بیان کرد: زنان در جمهوری اسلامی ایران در راس قرار دارند و این نظام مقدس حافظ حجاب، عزت، عفاف، ارزش‌های انسانی زن و مرد است و افتخار می‌کنیم که زیر پرچم این کشور زندگی می‌کنیم و برای آن جان می‌دهیم.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید