اینکه آشکارترین دروغ ها به ابزار دشمن تبدیل شده است، نشان از ناامیدی آنهاست


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904291

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آشکارترین دروغ ها به مهم ترین ابزار رسانه های دشمن تبدیل شده است که نشان از یاس و شکست آنهاست. دروغ‌های مداوم و شکست‌های مداوم او منجر به ناامیدی رسانه‌های دشمن می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مزیت نسبی انقلاب اسلامی را قدرت نرم آن دانست و گفت: در جنگ سخت با حمایت قدرت نرم پیروز شدیم. پیروزی های ما در جنگ سخت توسط قدرت نرم ما حمایت شد.



وی با بیان اینکه دشمن مولفه های قدرت نرم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: اندیشه انقلاب اسلامی، وحدت مردم و رهبری سه هدف اصلی دشمن است.



جلیلی ادامه داد: دشمن تلاش می کند انتقام ناکامی های گسترده و پیگیر چند دهه اخیر را از مردم بگیرد. رویارویی دشمن با اندیشه دینی ناشی از شکست های بزرگی است که خورده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از روزی که مردم اسلام را انتخاب کردند، تلاش دشمن این بود که با لطایف الحیل از این انتخاب پشیمان شوند.



وی افزود: تحرکات تجزیه طلبانه، کشتار، خشونت و تحمیل 8 سال جنگ بر مردم، تلاش شدید، خشن و وحشیانه دشمن برای انتقام از مردمی بود که انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.



جلیلی یادآور شد: با شکست قاطع دشمن در جنگ سنگین سعی کردند با تشدید فشار اقتصادی انتقام خود را از ملت ایران کامل کنند. آنها روند فشار اقتصادی را تا استراتژی «فشار حداکثری» دنبال کردند. چند ماه پیش آنها خودشان اعتراف کردند که فشار حداکثری به طرز بدی شکست خورد.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنی که در مناطق صعب العبور و نیمه سخت شکست خورده است، امروز ناامید از شکست های عظیم وارد عرصه ای شده که در آن مزیت نسبی داریم. اگر دشمن را در عرصه‌های سخت با قدرت نرم شکست داده‌ایم، در راه اول و با قدرت بیشتر در جنگ نرم او را شکست خواهیم داد.



وی بیان کرد: اسلام، رهبری و وحدت همه آحاد جامعه از مولفه های اصلی قدرت نرم ما است و دشمن برای جلوگیری از شکست این سه مولفه را هدف قرار داده است.



جلیلی افزود: تلاش دشمن برای کنار گذاشتن مردم ایران از انتخاب اسلام ناکام مانده است و دشمن شاهد چهل سال یا بیشتر موانع بوده است که رهبر معظم ایران از موانع عبور کرده و اکنون عاجزانه سعی در جلوگیری از پیشرفت کشور دارد.
یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون زمان تسریع در پیشرفت کشور است. زیرا ملت ما چهل سال است که با قدرت بر موانع مختلف و دشمن غلبه کرده است. دشمن از ترس هموار ساختن مسیر توسعه کشور آخرین ابزار خود را به کار می گیرد. دشمن بیشتر از همه نگران این است که جوانان پیشرفته باید خودشان اشتباهات را اصلاح کنند.



وی افزود: توانمندی های این ملت این دستاوردها را تولید کرده است و اکنون در تلاش است تا بر کاستی ها و مشکلات غلبه کند و با اقتدار در موفقیت ها پیش رود. تلاش دشمن این است که این توانایی ها را منحرف کند.



جلیلی بیان کرد: حق و رسالت هر یک از دانشگاه های ما این است که با ظرفیت بالای معلمان و دانشجویان خود نقش و سهم لازم را در پیشرفت و دستاوردهای عالی کشور ایفا کنند و این نقش را ایفا کنند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آشکارترین دروغ ها به مهم ترین ابزار رسانه های دشمن تبدیل شده است که نشان از یاس و شکست آنها دارد. دروغ‌های مداوم و شکست‌های مداوم او منجر به ناامیدی رسانه‌های دشمن می‌شود.
وی افزود: اکنون زمان حرکت همه جانبه و یکپارچه ملت به ویژه جوانان، دانش آموزان و معلمان برای پیشبرد موفقیت ها و رفع کاستی ها و کاستی ها فرا رسیده است. ترس از دشمن حل مشکلات و تسریع پیشرفت است.



جلیلی ادامه داد: دشمنی که فروش یک بشکه نفت ایران را نمی پذیرد، امروز شاهد پالایش روزانه 100 هزار بشکه نفت ایران در پالایشگاه فراساحلی ونزوئلا است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حل مشکلات نیازمند تلاش جمعی برای خروج اقتصاد کشور از وضعیت فعلی است.



وی نیاز این جهش را کمک مردم ملت به ویژه دانشگاه ها، دولت برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: کسی که دست به خشونت، ترور و تهدید می زند و مبتذل ترین ادبیات را به کار می گیرد یعنی خود اوست. در توانایی به راه انداختن جنگ نرم ناامید است.



جلیلی با بیان اینکه تکیه بر منطق انقلاب اسلامی نباید موجب تزلزل و لکنت در دفاع از حقایق انقلاب شود، تصریح کرد: تبیین واقعیت های انقلاب برای نوجوانان و دانش آموزان، حماسه های شکوهمند دفاع مقدس را تکرار می کند. همانطور که شاهد حماسه های غرورآفرین دهه 70 بودیم، همچون شهید حاجی در دهه 90 در دفاع از حرم. زیرا این حضور باشکوه در اربعین بارها در گروه های جهادی برای آبادانی کشور و امدادرسانی در بلایای طبیعی و مبارزه با کرونا تکرار می شود.



وی بیان کرد: جبهه انقلاب با رفع عیوب و تکمیل عیوب و التیام زخم ها اجازه نخواهد داد دشمن روی آن بنشیند و از آن سوء استفاده کند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در نهضت بزرگ جهادی باید حضور دانش آموزان، دانش آموزان و معلمان حوزه و دانشگاه در مدارس برای گفت و گو با دانش آموزان و رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات آنان فراهم شود.



وی با بیان اینکه روایت مقاومت و پیشرفت انقلاب اسلامی جذب دل های پاک در اقصی نقاط جهان است، گفت: دغدغه دشمن جذب فطرت های پاک به این حقایق است. دغدغه دشمن تکرار حماسه انقلاب و دفاع مقدس دهه نود است. دشمنی که از سرودی آشفته می شود و به آن گوش نمی دهد، تکرار حماسه های بزرگ این نسل را برای خود مهلک می داند.

دیدگاهتان را بنویسید