خواهرخواندگی یزد به ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است


ساعت: 16:00
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895049

جوخار نماینده یزد در مجلس گفت: متأسفانه خواهرخواندگی در یزد به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است و هیچ چیزی درون و محتوایی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد صالح جوکار در مراسم افتتاحیه خبرگزاری ایمنا یزد با اشاره به اینکه مردم سرمایه های اجتماعی ما هستند، گفت: مردم به طور مستقیم به نمایندگان و اعضای شورای شهر و به طور غیرمستقیم به شهرداران و دهیاران رای می دهند. . آنها انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه طراحی مطالبات مردم در حوزه شهری باید توسط شوراها و شهرداری پیگیری شود، افزود: به گونه ای که این مطالبات بر اساس ضوابط و چارچوب ها اجرایی شود تا زندگی شهری برای شهروندان و مردم امکان پذیر شود. در شهرشان استراحت کن

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به اینکه شهر جهانی یزد باید یک خبرگزاری مستقل داشته باشد ادامه داد: اگرچه خبرگزاری ها در کشور فعالیت می کنند و نمایندگی های آنها در استان ها فعال است اما باید به سمت و سویی حرکت کنیم. که شهر یزد دارد. توانمندی ها و ظرفیت های خود را در حوزه گردشگری و اکنون به عنوان یک شهر جهانی با استانداردهای خاص خود به ثبت برسانیم، آن را جهانی کنیم و به همه مردم جهان بشناسانیم.

جوکار با اشاره به اینکه متأسفانه خواهرخواندگی ها به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است، افزود: این خواهرخواندگی ها نه چیزی در خود دارند و نه محتوایی. در سفری که به مسکو داشتیم، طرف مقابل به شدت اذیت شد و از این موضوع گلایه کرد زیرا نه نمایشگاهی برگزار شد، نه تبادل فرهنگی برگزار شد و نه اقدام مثبتی در این زمینه انجام شد.

رئیس کمیته امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور با تاکید بر اینکه خواهرخواندگی نباید به تنهایی تعمیم یابد، تصریح کرد: زمانی که خواهرخواندگی اعلام می شود باید همه موارد پیگیری و برای تحقق آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در عرصه گردشگری باید از مثلث گردشگری و تاریخی استان های یزد، فارس و اصفهان به خوبی استفاده و برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا مردم کشور و دنیا این فرصت ها را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید