ایجاد خواهرخواندگی بین کرمان و بصره / پروژه قلعه دختر و قلعه اردشیر باید متولی ویژه داشته باشد.


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877197

عشرت کردستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرمان گفت: پرستاری در بسیاری از شهرهای جهان انجام می شود. کرمان پیشنهاد شد تا این اقدام مایه خیر و برکت برای هر دو شهر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرمان صبح امروز برگزار شد. حسین چناریان، رئیس کمیته برنامه و بودجه گفت: هفته گذشته چندین نامه ارسال شد که یازده مورد از آنها تصویب شد. او به اتفاق آرا با پرداخت این سهم موافقت کرد.

وی گفت: یکی از مصوبات دیگر مربوط به چهار ملک است که به شهرداری واگذار شده است. این چهار ملک در تهران، کرمان و ماهان قرار دارند و از جمله بدهی های دولتی به شهرداری مورد نظر شهرداری هستند.

چناریان گفت: نامه دیگری که تصویب شد در خصوص ثبت نام یکی از کارمندان شهرداری که یکی از نیروهای اخراجی این سازمان بوده و در اداره نظافت این سازمان مشغول به کار است و درخواست محاسبه سختی کار شده است. پرونده مشخص می کند که این فرد از اعضای نظافتچی شهرداری منطقه دو می باشد.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر کرمان گفت: کمیسیون ماده 100 برای خانواده ای که جریمه آنها به صورت اقساطی پرداخت شده است جریمه شد. منظور از کیت تلفن ماهواره ای از محل بدهی است که مورد تایید کمیسیون است.

منصور ایرانیاش با تبریک به قهرمان ژیمناستیک کرمانی کار در مسابقات خارج از کشور گفت: با توجه به اینکه کرمان در رشته های مختلف شناخته شده است امیدواریم کار در این رشته ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته ساخت و ساز و شهرسازی شورای شهر کرمان ادامه داد: دیروز مراسمی برای تجلیل از آقای مولا هیر کرمانی برگزار شد که به صورت خودجوش برگزار شد. آقای مولا بیش از بیست سال است که خدمات زیادی در حوزه انجمن ناشنوایان کشور به ویژه استان کرمان انجام داده است و برگزاری چنین مراسمی برای تجلیل از خیرین در زمان حیات ایشان بسیار آموزنده و خوب است.

وی در خصوص رسیدگی به نامه های متعدد در کمیسیون گفت: در خصوص پل عابر پیاده روبروی شهرک شهید همت، شهرداری باید اقداماتی انجام می داد و تاکید شد که شهرداری باید این کار را جدی بگیرد.

ایران منس بررسی سه پل عابر پیاده روبروی دانشکده فنی و مهندسی، شهرک صنعتی و میدان کوثر را در دستور کار کمیسیون قرار داد و افزود: همچنین ساخت المان با اخطار از دیگر مصوباتی است که باید زودتر انجام شود.

رئیس کمیته ساخت و ساز و شهرسازی شورای شهر کرمان ادامه داد: نامه ای در خصوص توسعه کتابخانه ها از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است که در آن شهرداری باید از محل بازدید کرده و در صورت امکان به شورا اطلاع رسانی کند. به روز باشید.

وی گفت: نامه ای از سوی معاونت حمل و نقل و زیربنایی شهرداری مبنی بر واگذاری ده دستگاه اتوبوس شخصی برای جایگزینی اتوبوس های فرسوده به شورا ارسال شد.

محمد امینی زاده رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان گفت: علیرغم ساخت بازارچه خوداشتغالی پارک مطهری بیش از بیست سال است که هیچ اقدام قانونی در خصوص این پروژه صورت نگرفته و شهرداری باید نسبت به آن اقدام کند. وضعیت قانونی این مکان

عشرت کردستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرمان گفت: پرستاری در بسیاری از شهرهای جهان انجام می شود. کرمان پیشنهاد می شود تا اگر خدا بخواهد این اقدام مایه خیر و برکت برای هر دو شهر باشد.

محمدرضا کامساری رئیس کمیته گردشگری شورای شهر کرمان تاکید کرد: پروژه قلعه دختر و قلعه اردشیر باید متولی خاصی داشته باشد مثلا شهرداری منطقه 4 یا شهرداری منطقه 5 باید متولی شود. اقدام در این نگرش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید