املاک قلعه اردشیر به بهره برداری رسید/ لزوم تسریع در رنگ آمیزی جداول سطح شهر


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842536

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گفت: زمین های قلعه اردشیر و دختر تعیین تکلیف شد. بنابراین شهروندان می توانند برای اطلاع از نحوه مالکیت زمین خود به شهرداری مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان ؛ فطلا مؤیدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر میزان خرید رنگ قبل از امسال را عنوان کرد و گفت: در حالی که هنوز رنگ در برخی مناطق خریداری می شد. توده ها رنگ نمی شوند که باید هر چه زودتر دلیل آن مشخص شود و این وضعیت باید مشخص شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان گفت: تهیه و تنظیم روشی برای حمایت از افراد با نیازهای خاص و جلوگیری از موازی کاری ضروری است.

کردستانی ها ادامه دادند: شهرداری باید برای رفع نقاط مثبت حادثه تدابیری اتخاذ کند تا موانع موجود در سطح شهر برای افراد با نیازهای ویژه و معلولیت های جسمی و حرکتی کاهش یابد.

وی افزود: بهسازی زیرساخت‌های شهری مانند ساخت رمپ، رفع چاله‌ها، کوچه‌ها و معابر برای تسهیل در تردد یکی از اولویت‌های مهمی است که باید در این زمینه انجام دهیم تا با افراد معلول مواجه نشویم.

کردستان ادامه داد: شهرداری باید برای مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پل ها و رفع موانع از معابر و فضاهای شهری اقدامات موثری انجام دهد و برای افزایش مبلمان شهری برنامه ریزی کند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهرداری گفت: در جلسه قبلی شورا مقرر شد شهرداری تعداد دقیق املاکی را که باید ظرف یک هفته تملک شود اعلام کند که این اقدام انجام شده است.

محمدرضا کمساری تاکید کرد: زمین های کله اردشیر و کله دختر تعیین تکلیف شده است تا شهروندان با تماس با شهرداری از وضعیت زمین خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: با توجه به پروژه شهید تجلی این طرح در حال اجراست و مقرر شده ظرف 10 روز آینده جلسه ای در این محله تشکیل شود تا تکلیف آن با حضور اهالی محل مشخص شود.

کمساری تاکید کرد: شهرداری بسته های بسته سرمایه گذاری ندارد تا افرادی که مایل به استفاده از ظرفیت استان و تشکیل پروژه های جدید هستند و البته ابتدا باید به پروژه های قبلی اعطا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید