طرح خواهرخواندگی کرمان با بیروت/ علت حضور وزیر فرهنگ لبنان بر سر مزار حاج قاسم در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839023

محمدمهدی فداکار گفت: بین کرمان و بیروت یا یکی از شهرهای جنوب لبنان از شما می پرسم; با توجه به مسئله مقاومت و وجود شهدای مقاومت در کرمان باید خواهرخواندگی ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، صبح امروز دکتر ویسام محمد المرتضی وزیر فرهنگ لبنان به همراه هیئتی به کرمان سفر کرد و پس از زیارت مزار شهدای مقاومت در استانداری کرمان حضور یافت.

مترجم وزیر لبنان در ابتدای این دیدار به اصرار وی برای زیارت مزار شهید سلیمانی پرداخت و توضیح داد: بگذارید این مراسم رسانه ای شود و در روز انتخابات پارلمانی لبنان این سفر و عبادت خواهد شد. قطعا عقل داشته باش

سپس محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به ارادت مردم کرمان به مردم مقاومت و سید حسن سید حسن نصرالله گفت: بیشتر این ارادت به مردم کرمان ناشی از علاقه حاج قاسم است. سید حسن شیت.»


استاندار کرمان خطاب به وزیر فرهنگ لبنان گفت: امروز روز مهمی برای لبنان است. این انتخابات به برکت سفر شما به کرمان و دعای شهید سلیمانی انتخابات بسیار خوبی خواهد بود.


وی با تاکید بر نقش بی بدیل جبهه مقاومت در جهان، تصریح کرد: مقاومت مایه افتخار اسلام و همه آزادگان جهان است.


فداکار ادامه داد: ما به مقاومت و سید حسن سید حسن نصرالله افتخار می کنیم و اگر خدا بخواهد روح شهید سلیمانی یاریگر مقاومت خواهد بود.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت مقاومت گفت: بین کرمان و بیروت و یا یکی از شهرهای جنوب بیروت از شما می پرسم; با توجه به مسئله مقاومت و وجود شهدای مقاومت در کرمان باید خواهرخواندگی ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید