حضور رئیس قوه قضائیه بر سر مزار حاج قاسم


ساعت: 09:02
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921485

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژعی رئیس قوه قضائیه ساعتی پیش وارد استان کرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و سردار سرافراز اسلام سیدالشهدایی از محور مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رئیس قاضی محسنی ادجه ای ساعتی پیش وارد استان کرمان شد.

رئیس قوه قضائیه در ابتدای سفر به کرمان از بیت الزهرا (س) – منزل شخصی شهید سلیمانی که حاج قاسم برای برپایی مجالس عزاداری حضرت فاطمه (س) اختصاص داده بود – حضور یافت و دیدار و گفتگو کرد. با خانواده این شهید والامقام.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در این دیدار با قدردانی از ایثارگری های خانواده شهید سلیمانی گفت: البته همکاری خانواده محترم این شهید بزرگوار در موفقیت زحمات و تلاش ها نقش بسزایی داشت. سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه برخی هنوز شهادت حاج قاسم را باور نمی کنند و این شهید گرانقدر دیگر در بین آنها نیست، گفت: در زمان حیات شهید سلیمانی دو بار به ایشان گفتم که از خدا می خواهم. ته قلبم تمام زندگی ام را یک لحظه بساز و آن یک لحظه را به وجودت اضافه کن.

رئیس قوه قضائیه همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، پس از قرائت فاتحه و اقامه نماز، در جایگاه شامخ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرامگاه این گلزار ادای احترام کرد و با آرمان های والای امام راحل (ع) و شهدای کفن الذهب تجدید قرارداد.

برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید