انسیه هزالی، معاون: زنان، زندگی و آزادی از درون ضد زنان و سیاست‌های آزادی‌خواهانه است/ اپلیکیشن ویژه دختران در دست ساخت است.

انسیه هزالی، معاون: زنان، زندگی و آزادی از درون ضد زنان و سیاست‌های آزادی‌خواهانه است/ اپلیکیشن ویژه دختران در دست ساخت است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در جامعه امروز بحث جنگ کاملاً مشهود است، گفت: در حوادث اخیر نهضتی به نام زن، زندگی و آزادی راه انداخته اند، اما در داخل علیه زنان و علیه زنان است. سیاست درست آزادی خواهی واقعی و دستیابی به بهبود و کمال.

انسیه خزعلی که در روز دانشجو میهمان دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود، گفت: در حوادث اخیر شاهد زندگی های پایان یافته و آزادی هایی بوده ایم که تحت فشار از مردم گرفته شده است. و تهدید.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت می خواهد نقش ها و ابعاد مختلف حضور زنان را برای تعادل جامعه تحقق بخشد تا بتواند از همه توانایی ها و ظرفیت های زنان برای ایفای نقش های خانوادگی و اجتماعی استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به حوزه زنان از ابتدای دولت سیزدهم به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در سفرهای استانی سعی شده اعتبارات ویژه ای برای بانوان در استان ها اختصاص یابد. تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه های اشتغال، ورزش، توانبخشی و سوادآموزی بانوان از اولویت های سفرهای استانی بود و روند پیشرفت سفرهای مصوب در جلسات مجازی هفتگی با مدیران استانی رصد شد.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه موضوع دختران مجرد یکی از موضوعات مهم معاون رئیس جمهور است، خاطرنشان کرد: کارگروه هویت دختران یکی از گروه های فعال معاونت رئیس جمهور است که در آن به حرف دختران گوش می دهیم، داریم. نیاز دختران را ارزیابی کرد و خبر خوب این است که اپلیکیشن ویژه دختران در آن با دست ترسیم شده است.

هزالی با اشاره به تاثیر رسانه ها در شکل گیری حوادث اخیر تصریح کرد: حساسیت و آگاهی زنان در فضای مجازی و آگاهی از حوادث منطقه و جهان به دلیل تقلب رسانه ای مخالفان بسیار ضروری است. نظام، فشار دشمنان و بازی های بین المللی علیه دختران و بانوان ایرانی، بهترین راه مقابله با آن هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وی بر پیشتازی دانشجویان در تشکیل و فعالیت تشکل های مردمی تاکید کرد و گفت: در بسیاری از فشارهای بین المللی، حضور پررنگ مردمی است. سازمان هایی مانند تشکل های دانشجویی می توانند مثمر ثمر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید