انسیه هزالی: سفر پسرم به کانادا ربطی به فیلترشکن نداشت

انسیه هزالی: سفر پسرم به کانادا ربطی به فیلترشکن نداشت

روز جدید انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای رسانه هایی که اخبار جعلی درباره فرزندم منتشر کردند متاسفم. پسرم قصد مهاجرت ندارد و به کشور بازخواهد گشت. سفر او ربطی به فیلترشکن و VPN نداشت.

انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: متاسفم برای رسانه هایی که اخبار جعلی درباره فرزندم منتشر کردند. پسرم قصد مهاجرت ندارد و به کشور بازخواهد گشت. سفر او ربطی به فیلترشکن و VPN نداشت.

وی افزود: فروش فیلترشکن ربطی به پسرم ندارد. با عرض پوزش از انتشار این خبر. وقتی رسانه های آن سوی آب و دشمنان اخبار جعلی منتشر می کنند چرا رسانه های داخلی که به ما دسترسی دارند این خبر را منتشر کردند؟ حتی پاسخ ما را هم منتشر نکردند. آنها متاسفانه هستند.

هزالی خاطرنشان کرد: برنامه های عفاف و حجاب بیشتر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اما این برنامه های جدید هنوز تکمیل نشده و مواردی از اجرا رخ داده است. امیدواریم طرح های جدید هم برای اجرا و هم برای نوع افرادی که بحث آموزشی را دنبال می کنند شرایط بهتری را فراهم کند. ضمناً دستگاه های تماسی و مسئول باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و این اتفاق نیفتد که فقط یک دستگاه مسئول شود که گاهی حتی مسئولیت آن هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید