حقوق زنان شعار دروغین غرب است


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903424

زهرا رمضانی گفت: حقوق زنان یکی از موضوعات دروغین و شعارهای دروغین غرب برای حمایت از زنان است و هر بار با سناریوهایی مانند علی نژادها، رجوی و امینی می خواهند زنان مسلمان ایرانی را به فساد بکشانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا رمضانی مدیر مرکز آموزش و پرورش حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اغتشاشات اخیر که به نام حقوق زنان و به نام منافقین و ضد انقلاب بود، توسط نیروهای مسلح سرکوب شد. بینش مردم

وی ادامه داد: حقوق زنان یکی از موضوعات دروغین و شعارهای دروغین غرب برای حمایت از زنان است و هر بار با سناریوهایی مانند علی نژاد، رجوی و امینی می خواهند زنان مسلمان ایرانی را به فساد بکشانند.

رمضانی افزود: مفاسد زنان علاوه بر آسیب رساندن به نهاد خانواده، جامعه را نیز متضرر می کند و ارزش و منزلت آن را زیر سوال می برد.

این مسئول تصریح می کند: حجاب میراث حضرت زهرا(سلام الله علیها) به بانوان و بانوان پرچمدار این مکتب تا شهادت و قیام حضرت مهدی(عج) هستند.

وی گفت: حجاب یک ارزش است اما دشمن می خواهد با وارونه جلوه دادن واقعیت ها آن را ضد ارزش جلوه دهد اما زنان مسلمان این نوع پوشش را با دل پذیرفته اند و فریب باطل را نخواهند خورد. تاکتیک های غرب.”

رمضانی ادامه داد: استکباری که ظالمانه ترین تحریم ها را علیه مردم ایران به ویژه در حوزه بهداشت و درمان اعمال کرد، چگونه دلسوز ملت است، بنابراین تمام تدابیر دشمن برای جلوگیری از اقتدار ایران است. . “

این مقام مسئول افزود: امروز نیروهای نظامی و انتظامی ایران، چالشگران حقوق بشر را به وحشت انداخته اند و با هر تاکتیکی می خواهند ایران را نابود کنند، اما به برکت خون شهدا و سردارانی چون سلیمانی، حق همیشه پیروز است. “

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبیین فرمان جهاد رهبری عصر حاضر است و امروز باید همه با هم حقایق و دستاوردهای انقلاب را به گوش جوانان برسانیم تا دشمن نکند. آنها را به بهانه حجاب از نسل جوان دور کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید