پای همسر نازنین هم به جاسوسی باز شد/ روایتی دیگر از اتهام سنگین زاگری

پای همسر نازنین هم به جاسوسی باز شد/ روایتی دیگر از اتهام سنگین زاگری

روز جدید یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: زاگری، کارشناس مسائل بین‌الملل، که در شش سال گذشته بازداشت شده، بخشی از توطئه سازماندهی شده آمریکا-انگلیس-صهیونیست برای تحریک یک شورش داخلی در ایران بوده است.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به آزادی اخیر یک جاسوس انگلیسی پس از 6 سال خدمت در ایران، گفت: راهبردی که آمریکا و کشورهای غربی برای انجام یکسری انقلاب های رنگی و قیام های داخلی دنبال می کنند، مبتنی بر آن است. دو نماینده E.

وی افزود: اولین عامل اعزام یک سری جاسوس مجرب است تا بتوانند یک سری اطلاعات میدانی، سیاسی و اجتماعی را برای جوامع هدف خود تهیه و ارسال کنند.

هانی زاده با اشاره به اینکه خانم زاگری که در شش سال گذشته بازداشت شده، بخشی از توطئه سازماندهی شده آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی برای برانگیختن شورش داخلی در ایران بوده است، گفت: این عنوان حلقه اصلی ارتباط بین این دو تلقی می شود. خانم زاگری و همسرش مستقیماً با IMECS در ارتباط بودند و یک سری اطلاعات فوق محرمانه از جامعه ایرانی در اختیار سرویس اطلاعاتی قرار می دادند که دستگیر و مدتی را در زندان سپری کردند.

این کارشناس بین الملل ادامه داد: زاگری به حجم اطلاعات ارسالی به انگلیس اذعان کرده است و این بخشی از سیاست های مشترک سیا، IMICS و موساد است که تعدادی از افراد را از همان جوامع آموزش می دهند تا به عنوان ناظر اطلاعاتی برای این رژیم ها عمل کنند. “دوستت دارم.

وی افزود: این نشان می دهد که یک سری تحرکات مشترک منطقه ای و بین المللی برای ایجاد هرج و مرج و سازماندهی انقلاب های رنگی در کشورهایی که سیاست هایشان در تضاد با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است، شکل می گیرد. ، انگلیس و رژیم صهیونیستی و برخی رژیم های منطقه در ایجاد اغتشاش و اغتشاش نقش داشته اند و این اطلاعات باعث شد این جاسوس بلافاصله پس از قرار گرفتن در تور اطلاعاتی ایران دستگیر، محاکمه و زندانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید