سخنگوی قوه قضاییه: نمی دانم نازنین زاگری چگونه تصمیم گرفته شده است

سخنگوی قوه قضاییه: نمی دانم نازنین زاگری چگونه تصمیم گرفته شده است

روهر نه هدیان سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده نازنین زاگری؟ وی گفت: هنوز نمی دانم چطور تصمیم گرفته شد و گفتم اطلاعات را می آورند شاید امروز نتیجه را اعلام کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده نازنین زاگری؟ او گفت: «هنوز نمی دانم چگونه تصمیم گرفته شد.

هدیایان سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در سال 1400 گفت: رسانه ها همه ابعاد زندگی بشر را تحت الشعاع خود قرار داده اند. یکی از وظایف رسانه ها اجتماعی کردن مردم است. رسانه ها از طریق ارتباط نزدیک با مردم به تدریج و به طور مستمر هنجارهای فرهنگی را به مردم منتقل می کنند و مردم برای جامعه جدید می شوند و این نقش رسانه هاست.

وی افزود: آگاهی بخشی یکی از کارکردهای رسانه است که این اطلاعات در موضوعات مختلف در اختیار مردم قرار می گیرد و نقش رسانه ها افزایش بصیرت و انعکاس اخبار و اطلاعات است. رسانه ها زبان مردم هستند.

وی ادامه داد: رسانه ها بیشترین نقش را در مبارزه با فساد دارند زیرا در بین مردم حضور دارند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

خدائیان افزود: رسالت رسانه ها انعکاس دقیق و دقیق اطلاعات و اخبار است. خدای ناکرده خبر صحت نداشته باشد و در مورد کرامت انسانی است چگونه می خواهیم پاسخ دهیم؟

وی افزود: اگر قانون را زیر پا بگذارم ممکن است فردا دچار مشکل شوم. بنابراین اگر قانون بد باشد اجرای قانون بهتر از قانون شکنی است.

هدیان ادامه داد: باید در مورد اطلاعات مربوط به جلسه دادگاه اطلاع رسانی شود و شایسته نیست مردم هر روز با روشن شدن تلویزیون در جلسه دادگاه قرار بگیرند، بنابراین انتشار زیاد خوب نیست، اما خوب است. مهم منعکس خواهد شد.”

وی در خصوص دیدار خبرنگاران با رئیس قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه با رسانه ها ارتباط تنگاتنگی دارد و تقاضای خدمت شما را به قوه قضائیه منعکس خواهم کرد و خدای نکرده سال آینده با اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد. “

وی در ادامه درباره ماجرای واژگونی اتوبوس خطاب به خبرنگاران محیط زیست گفت: این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده نازنین زاگری؟ وی گفت: هنوز نمی دانم چطور تصمیم گرفته شد و گفتم اطلاعات را می آورند شاید امروز نتیجه را اعلام کنیم.

خدایا نرخ باج برای سال آینده تعیین شده است؟ هنوز اعلام نشده است.

در ابتدای این جلسه رضویان، مشاور و رئیس دفتر سخنگوی قوه قضائیه، سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مدت 6 ماه به 172 سوال خبرنگاران و اندی پاسخ داده شد که 43 پرونده اقتصادی، 18 پرونده سیاسی و 20 پرونده خارجی در 6 ماهه است. حوزه اجتماعی، 35 پرونده و 55 پرونده در زمینه مسائل حقوقی.

وی افزود: 194 جلسه از زمان آقای محسنی اجایی برگزار شده است که آقای اسماعیلی پیگیری کردند و اکنون آقای هودیان هستند. از مجموع 194 جلسه، 4227 سؤال مطرح شد که از این تعداد 1169 سؤال در حوزه مفاسد اقتصادی، 749 سؤال در حوزه سیاسی، 361 سؤال در حوزه اتباع خارجی و 1131 سؤال در زمینه مسائل حقوقی بود.

دیدگاهتان را بنویسید