تشويق و توصيه هيئت‌هاي مذهبي در فضاي مجازي به تزريق نوبت سوم واکسن تاجي / رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اجتماعات مذهبي زنجان


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809483

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: تمامی کانال ها و صفحات هیئات مذهبی در فضای مجازی به ویژه صفحات پربازدید به تبلیغ و تشویق شهروندان به تزریق نوبت سوم واکسن و همچنین تاکید بر رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی می پردازند. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: اقشار مذهبی به ویژه هیئات مذهبی سفیدترین لایه در مبتلایان به کرونا بودند.

وی با بیان اینکه تشکل های مذهبی از ابتدای اپیدمی ولیعهد وارد میدان جهادگران شده اند و مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: تشکل های مذهبی در بحبوحه تاج که روزانه بیش از 500 نفر در کشور کشته می شدند، اقدامات جهادی ضدعفونی کردند. ضد عفونی جاده

محمدی رعایت فاصله اجتماعی در مراسم هیئت را الگو و نمایشی زیبا دانست و افزود: این امر نشان از اطاعت و درک هیئت های بهداشتی برای رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی داشت که این مراسم در بدو ورود، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن دست ها و حتی کف کفش.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: هیئت های مذهبی علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کارگاه های تولید ماسک را راه اندازی کردند و مشاهده شد که استاد حاج ولی الله کلامی هنگام دوخت لباس رزمندگان وارد ماسک شدند. در طول جنگ جهانی دوم این جلوه ای از خدمات در بخش بهداشت بود.

وی گفت: حتی در روزهایی که احساس می شد تمام شهرستان های استان در وضعیت آبی تاج قرار دارند، بسیاری از هیئت های مذهبی با رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی برگزار می شد و اصلا عادی سازی صورت نمی گرفت.

محمدی با اشاره به توصیه های مسئولان برای تزریق نوبت سوم واکسن کراون گفت: در تزریق نوبت سوم واکسن کرون شاهد کم کاری در اقشار مختلف مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی نیز در این زمینه تلاش کرده اند، خاطرنشان کرد: تمامی کانال ها و صفحات هیئات مذهبی در فضای مجازی به ویژه سایت های پربازدید شهروندان را به تزریق نوبت سوم واکسن ترغیب کرده و همچنین بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تاکید دارد.

رئیس بسیج مداحان استان زنجان گفت: هیئت های مذهبی برای ترویج تزریق نوبت سوم واکسن کرون وارد شدند و برای تبیین موضوع و اهمیت واکسیناسیون علاوه بر برجسته سازی هیئت ها در فضای مجازی، برای اطلاع رسانی و تبلیغ شهروندان برای دریافت واکسن تزریق شدند. دوز سوم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید