هر رئيس هيئت بايد به عنوان رئيس فدراسيون عمل كند/ عملكرد هيئت ها ارتباط مستقيمي با پيشرفت كشتي در كشور دارد.


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900634

علیرضا دبیر در بازدید مسئولان 4 هیئت کشتی از اردوی تیم های ملی گفت:

رؤسا و اعضای 4 هیئت کشتی البرز، کوم، سمنان و قزوین امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند و از اردوی تیم های ملی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیرحسین رهنما رئیس هیئت کشتی استان سمنان، محمدهادی علایی رئیس هیئت کشتی استان قم، حسین یکتایی رئیس هیئت کشتی استان قزوین و مهدی یوسفی فر رئیس هیئت کشتی استان قم هیئت کشتی استان البرز به همراه سایر اعضای هیأت های کشتی مسئولیت این هیئت را بر عهده دارد. و روسای هیئت های کشتی شهرستان های تابعه امروز میهمان فدراسیون کشتی بودند.

اعضای هیئت های کشتی این چهار استان به همراه محمد موسایی سرپرست امور استان های فدراسیون از امکانات اردوی شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند و در جریان روند آماده سازی کشتی ملی قرار گرفتند. تیم ها

در بخشی از این بازدید علیرضا دبیر در جمع مهمانان حضور داشت و گفت: اگر قرار باشد کشتی به جایگاه اصلی خود به عنوان ورزش ملی کشور و حتی بالاتر از آن برسد و در سال های آینده شاهد پیشرفت بیشتر کشتی باشیم، این ارتقا و رشد این رابطه حتماً اتفاق خواهد افتاد که این امر ارتباط مستقیمی با نمایندگی هیئت های کشتیرانی در استان ها و شهرستان ها دارد.

دبیر تصریح کرد: فدراسیون کشتی را در کار خود الگو قرار دهید و تا می توانید شرایط لازم را برای شکوفایی استعدادها فراهم کنید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رئیس هیئت کشتی استان و شهرستان باید بتواند کشتی استان و شهرستان خود را به تنهایی تغییر دهد و اینطور به نظر نرسد که باید از جایی کمک شود چرا که اگر می رود. برای این کار، هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

دبیر بیان کرد: انتظار دارم روسای هیئت کشتی استان و شهرستان به عنوان رئیس فدراسیون مورد توجه قرار گیرند که باید تمام تلاش خود را برای توسعه کشتی در منطقه خود انجام دهند و فدراسیون در تلاش است تا بهترین امکانات را برای ملی پوشان فراهم کند. تیم ها ، همچنین باید تلاش کنند تا امکاناتی برای کشتی گیران خود فراهم کنند.
حمید یاری رئیس سازمان لیگ در این جلسه حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید