فدراسيون جهاني تنيس تمام هزينه‌هاي من را پرداخت مي‌كند/بازي در گرند اسلم بدون مربي كرواتم برايم آرزو بود.


ساعت: 18:13
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820311

مسابقات بلغارستان می تواند رتبه من را بهبود بخشد

این تنیسور ایرانی گفت: فدراسیون جهانی تنیس تمام هزینه های من را به جز ویزا پرداخت می کند و امیدوارم به موقع ویزا را بگیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الزهرا صافی دختر تنیس باز ایرانی درباره حضور در مسابقات بلغارستان و پرداخت هزینه های سفرش از فدراسیون جهانی تنیس گفت: فدراسیون جهانی خدمت بزرگی به من کرد و به من امتیاز داد. اصل این است که برای بازیکنان زیر 100 سال در جهان و بزرگسالان شرایط وجود دارد. خدا را شکر که توانستم بخشی از این شرایط و این تیم باشم. من به چندین مسابقه در اروپا اعزام شدم. هزینه بلیط و اقامت من را می دهند. اخذ ویزا و برخی مسئولیت ها بر عهده من و خانواده ام است. امیدوارم به موقع ویزا را بگیرم و بتوانم برای این تجربیات آماده شوم.

او درباره تجربه حضورش در اروپا گفت: بازی در اروپا و حضور در تیم ITF تجربه بزرگی است. من تجربه رقابت در اروپا را نداشتم. من بازی های زیادی با بازیکنان اروپایی انجام داده ام، اما هرگز در اروپا بازی نکرده ام. بازیکنان اروپایی هم خیلی خوب هستند.

مشکلات الزهرا صافی در مسابقات پیش رو ادامه داد: مسابقاتی که پیش رو دارم در سطح بالایی قرار دارد. این مسابقات می تواند رتبه من را در جدول اصلی مسابقات آزاد فرانسه بهبود بخشد. از جمله این بازی ها می توان به مسابقات سطح بالایی اشاره کرد که سطح بالایی دارند. امیدوارم با آمادگی خوب به عنوان تیم ITF در مسابقات گرند اسلم فرانسه شرکت کنم. اگر بتوانم به موقع ویزای خود را بگیرم و در مسابقات شرکت کنم، دوباره تاریخ بزرگی را برای کشور و تنیس ایران به ارمغان خواهم آورد.

وی با تشکر از همه کسانی که در این سفر او را همراهی کردند، گفت: با تشکر از صدری رئیس فدراسیون تنیس و هیئت تنیس استان البرز که در این مدت کمک زیادی به من کردند. همچنین از مربیان کرواتم سپاسگزارم که بدون حضور آنها در گرند اسلم برای من یک رویا بود. مربیان من در بسیاری از تورنمنت های گرند اسلم بازی کردند و جزو بازیکنان زیر 100 سال دنیا بودند. این یکی از مزیت های اصلی من است. چون می توانستم با مربیانی کار کنم که در این شرایط بودند و تجربه زیادی داشتند و این خیلی به من کمک کرد.

دختر مورخ تنیس ایران که در پایان رویدادهای اخیر خود با رادیو ورزش گفت: بزرگترین اتفاق زندگی من بازی در گرند اسلم بود. یکی دیگر از اتفاقات پس از مسابقات برزیل بازگشت مربی کروات به کشورش به دلیل مشکلات شخصی بود. در حال حاضر فقط با یک مربی کروات کار می کنم. امیدوارم این شرایط در کشور فراهم شود و این مربی در ایران بماند. تنیس ایران روز به روز در حال پیشرفت است. چون بازی بدون این مربیان گرند اسلم برای من یک رویا بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید