رژيم غاصب صهيونيستي پشت همه قيام هاي كشور است/ اتحاد و هوشياري ملت ايران در قبال اقدامات دشمن


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898781

گوهریان رئیس انجمن کلیمیان یزد گفت: توهین به پرچم ایران یکی از اهداف رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی برای لطمه زدن به هویت ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خداداد گوهریان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه پرچم هر کشوری نماد و هویت یک ملت است و اولین قدم دشمن برای نفوذ به هر کشوری پایین کشیدن پرچم کشور است، اظهار داشت: پرچم هر کشوری نماد و هویت یک ملت است. قرمز و سبز و حک کلمه الله در وسط آن برای ایرانیان دارای ویژگی خاصی است که برای همه اقشار و مذاهب ارزشمند است که هتک حرمت این پرچم را به شدت ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: توهین به پرچم به بهانه موضوعی کوچک و بی اهمیت قانع کننده و قابل توجیه به نظر نمی رسد و به نظر می رسد اهداف دیگری پشت این اقدام نهفته است، زیرا در همه جنگ ها دشمن پس از فتح، اولین اقدامی را که انجام می دهد. آیا پایین آوردن پرچم این کشور و تحرکات اخیر عده ای در کشور عزیزمان نیز در راستای تکمیل پازل دشمن است.

رئیس انجمن کلیمیان یزد با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی هزاران جوان پاک عاشق این ملت برای حفظ این پرچم جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: در همه جای دنیا و در موضوعات مختلف اختلاف نظر وجود دارد، اما اعتراض هم هست در این راستا به شکل اعتراض کارگران، مستمری بگیران و… می شود اما در این اختلافات فردی که به هویت خود توهین می کند با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست.

وی با تاکید بر اینکه همه اقلیت ها و اقوام ایرانی زیر پرچم کشور هویت دارند، گفت: اگر ورزشکاری افتخاری کسب کند یا هنرمندی در میدان بدرخشد، پرچم کشور ماست که به عنوان نماینده آن برافراشته می شود. واقعاً با بهانه های کمی توهین کرد، باید نیت و البته ملیت آنها را زیر سوال برد، آیا واقعاً چنین افرادی ایرانی هستند؟

گوریان ادامه داد: این اقدامات در راستای اهداف دشمنان این مرز و بوم است و در رأس آنها رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد که سردمدار جنایات انسانی است و هیچ مرزی برای این جنایات وجود ندارد.

رئیس انجمن کلیمیان یزد در پایان گفت: مردم فهیم ایران نسبت به همه حوادث و اقدامات دشمنان آگاه، هوشیار و متحد هستند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید