رژيم صهيونيستي در آستانه روز قدس با چالش جدي امنيتي مواجه است/ عمليات استشهادي، صهيونيست ها را مجبور به فرار از اراضي اشغالي كرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دیار آفتاب درباره درگیری های اخیر در قدس اشغالی و حمله صهیونیست ها به فلسطینیان گفت: بحرین، امارات و وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی – که با هدف تشکیل ناتوی یهودی-عربی علیه محور مقاومت، مانع از رد آن توسط مردم فلسطین شد.

وی افزود: از این رو همزمان با این دیدار، یک سلسله عملیات استشهادی در حساس ترین مناطق رژیم صهیونیستی در جنوب تل آویو و حیفا صورت گرفت که منجر به هلاکت چند صهیونیست تندرو در آن مناطق شد. “

هانی زاده گفت: این عملیات استشهادی در واقع واکنش مردم فلسطین به تشکیل مجموعه یهودی عربی ناتو بود که پیام بسیار مهمی به کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا داشت که مردم فلسطین هرگز نخواهند داشت. این رژیم باید یک گروه نظامی علیه محور مقاومت و ایران تشکیل دهد.

این کارشناس بین الملل افزود: به همین منظور در آستانه روز جهانی قدس انتفاضه متفاوتی با سازوکار جدیدی آغاز شد. در واقع مردم فلسطین به این نتیجه رسیده اند که نباید به کمک کشورهای عربی تکیه کنند. بنابراین این انتفاضه با سایر انتفاضه متفاوت است و با یک سری عملیات شهادت طلبانه برای تضعیف امنیت اسرائیل همراه است.

وی گفت: در همین راستا اخیرا رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تردد در خیابان های تل آویو از نظر امنیتی بسیار خطرناک است و به همین دلیل ارتش اسرائیل در گذشته در حالت آماده باش بوده است. 10 روز: «این اولین بار است که ارتش اسرائیل به طور 100 درصد آماده است، بنابراین به نظر می رسد این رژیم با یک چالش امنیتی جدی مواجه است.

هانی زاده گفت: به نظر می رسد عملیات های استشهادی، صهیونیست ها را از سرزمین های اشغالی فراری دهد که چالشی جدید برای امنیت ساختار سیاسی و امنیت این رژیم خونخوار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید