متأسفانه عده ای باور نمی کنند که ما در لشکرکشی به کشور دشمن هستیم


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911493

حجت الاسلام یوسفی گفت: افسران جوان جنگ نرم مدافعان چهارمین جنگ جهانی امپراتوری رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، حجت الاسلام علی مراد یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه البرز صبح امروز چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان گفت: افسران جوان جنگ نرم، مدافعان در چهارمین جنگ جهانی امپراتوری رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام».

حجت الاسلام یوسفی افزود: اگر به صحنه «جنگ رسانه ای» کنونی نگاه کنیم، می توانیم با پیش فرض های ذهنی بهتری از خود در برابر امپراتوری رسانه ای دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امپراتوری رسانه‌ای به مدت 24 ساعت در شبانه‌روز بیش از 3000 ساعت در بخش‌های مختلف از جمله ماهواره، فضای مجازی و پلتفرم‌ها محتوایی برخلاف افکار، باورها و باورهای ما تولید می‌کند. این نشان می دهد که او درگیر جنگ است.» ما یک دنیای رسانه ای هستیم.

یوسفی تصریح کرد: باید با هوشیاری کامل وارد فضای مجازی شویم تا بتوانیم به درستی از باورها و اعتقاداتی که در دنیای امروز تحول بزرگی ایجاد کرده است دفاع کنیم. سواد برای همه نیست و استفاده از آن برای برخی نسل ها مفید نیست.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز می تواند حضور خوبی در فضای مجازی داشته باشد و محتوای ارزشمند و قانع کننده ای برای آگاهی بخشی در دنیا ایجاد کند، گفت: امروز همه ابعاد زندگی مردم تحت تاثیر فضای مجازی تغییر کرده است و تفاوت فاحشی با آنچه وجود دارد. در گذشته بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز افزود: امروز دشمن از سکوی یاد شده استفاده کرد و کفه ترازو را تغییر داد، واقعیت های جامعه که به ضرر دشمن است در ابعاد کوچک بزرگ شد و مشکلاتی که ارزش چندانی ندارد. در جامعه ما تصویر غلطی در ذهن جهان ایجاد شده است.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: در حوادث اخیر شاهد بودیم افرادی که صرفا از فضای مجازی استفاده می کنند، از خود تصویر غیرواقعی دارند و دشمن محاسبات مردم را با ترازوی خود اشتباه گرفته است، اما همانند جنگ سخت دفاع مقدس، این کار را انجام خواهیم داد. امروز جهان را شکست دهید

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز گفت: جنگ امروز با شرایط متفاوتی نسبت به گذشته انجام می شود. قبلاً نیروهای مسلح تک تیرانداز و توپخانه داشتند اما امروز توییت زن ما تک تیرانداز است و نقش توپخانه را دارد. نسل جوان می تواند بر این غلبه کند. اطمینان از یک چرخش تاریخی.

حجت الاسلام یوسفی در بخشی دیگر از موضوعات این مراسم افزود: موضوعات بخش انیمیشن شامل ویژگی های نسل جدید و قدیم، تفاوت جوانان امروز و دیروز، وحدت و انسجام و ورزش و سلامتی.

وی ادامه داد: موضوعات بخش بازی های موبایلی شامل قرآن و عترت، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، اقتدار ایران و بازی های آموزشی خواهد بود.

حجت الاسلام یوسفی در پایان سرفصل های نرم افزار تلفن همراه، قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید