شیعه و سنی در یک خانه هستند/ برخورد قاطع با جریان آشوب


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906278

یکی از علمای اهل سنت گلستان گفت: برای عبور از این مشکلات باید وحدت داشته باشیم و مردم را نصیحت کنیم، سنی و شیعه در یک خانه هستند و باید از سرزمین مادری پاسداری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، آخوند قربان دلیجه در واکنش به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در گفت و گو با گلستان ما گفت: پشت سر این حادثه کشورهای استکباری آمریکا و یک صهیونیست دروغین ایستاده اند. رژیمی که باید با نیروهای نظامی ما مخالفت کرد

این عالم اهل سنت گفت: باید به مردم هم توضیح دهیم که این شعارهای شورشیان خلاف شرع و شرع است و مردم باید از این ماجرا کناره گیری کنند.

آخوند دلیجا گفت: هزاران شهید برای امنیت کشور داده ایم و باید با این حوادث و آشوب ها مقابله کنیم.

وی افزود: انشاءالله دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و باید برای حفظ وحدت جامعه تلاش کنیم.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید با فتنه گران برخورد قاطع شود، تاکید کرد: توصیه ما این است که نیروهای مسلح در مقابل فتنه ها محکم بایستند. آنها این کار را انجام می دهند.

آخوند دلیا تاکید کرد: خدا را شاکریم علیرغم حضور علمای بزرگ و درایت ولی قانونی در استان کمترین حاشیه را داریم و در زیر سایه وحدت زندگی آرام و امنی وجود دارد.

وی افزود: برای عبور از این مشکلات باید وحدت داشته باشیم و مردم را به آن ارجاع دهیم، اهل سنت و شیعه در یک خانه هستند و باید از آن پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید