هزار متر مربع به فضای دانشگاه های فرهنگیان اضافه می شود

وی افزود: نگاه ما به معلم در نظام تعلیم و تربیت از منظر انسان شناسی و کنشگر اجتماعی مترقی است و بر اساس دستورات دینی، دانش آموز محقق نیز هست، اما در نگاه غربی معلم یک محقق است. محقق و دانشجو باید از او پیروی کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خانواده ها سرمایه زندگی خود را به ما سپرده اند، گفت: با توجه به فضای مجازی و رسانه های جولان می توان به دانش آموزان، معلمان و خانواده ها مراجعه کرد اما شبکه های اجتماعی جای آنها را خواهد گرفت. ; بنابراین این شرایط، الگوهای راهبردی هستند که باید در نظام مدیریت آموزشی مورد توجه قرار گیرند.

یوسفی با اذعان به لزوم داشتن و تجربه ارتباط و تعامل دوسویه موثر با دانش آموزان، ادامه داد: انتقادات معلمان را جدی می گیریم و صادقانه پاسخ می دهیم.


200 هزار متر مربع به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافت

وی ادامه داد: اهمیت شما معلمان بسیار بیشتر است و فعالیت هایی در زمینه های مختلف در حال پیگیری است که از جمله آنها می توان به اجرای سند تحول بنیادین اشاره کرد و تاکنون 1700 نفر از جوانان گام دوم انقلاب آموزش دیده اند. برای اجرای این سند

این مسئول با اشاره به اینکه هر مدرسه و دانش آموزی برنامه متفاوتی می خواهد، گفت: برای رسیدن به شاخص ها از روش های مختلفی برای افزایش تضاد نظرات و ایجاد خلاقیت در امور مدرسه استفاده می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش معلم را یکی از عوامل تاثیرگذار در تحول بنیادین دانست و گفت: مبنای ما جذب اساتید دانشگاه است و در این راستا 200 هزار متر مربع برای فضای این دانشگاه اختصاص داده ایم. “

یوسفی افزود: در دوران شیوع کرونا، دانشجویان و دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه فرخنگیان آسیب دیدند، اما با این وجود مدارس را به صورت عاقلانه و مدبرانه برای برگزاری کلاس‌های حضوری بازگشایی کردیم.


دشمن پیشرفت فناوری اطلاعات را نمی بیند



وی بیان کرد: در شرایط امروز پس از اینکه دشمن متوجه شد در نظام آموزشی فناوری اطلاعات در حال پیشرفت علمی هستیم، درصدد تضعیف دانش آموزان هستند.

یوسفی اذعان داشت: ناآرامی های اخیر کشور نشان داد که دشمن به دنبال مهسا امینی و حجاب نیست بلکه بهانه ای برای تجزیه ایران است.

این مسئول ادامه داد: امروز روز شهادت امام حسن عسکری(ع) است که در پیشگاه خلفای عباسی به شهادت رسیدند. در منطقه جنگی اطراف اهل بیت را محاصره کردند و امام موظف بودند هفته ای دو بار به حکومت مراجعه کنند و امام حسن عسکری را به حج منع کردند.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره شهدا و بزرگانی چون شهید رجایی، ابوترابی، بابایی و سرلشکر لشگری را گرامی می داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید