پیمانکار جدید جاده سرحس – مشهد آغاز به کار کرد / پروژه تا 24 ماه آینده به اتمام می رسد


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903335

نوری زاده گفت: با اقدامات پیگیری، پیمانکار جدید قطعه «4B» جاده سرحس – مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی مشخص شد و این شرکت از هفته گذشته عملیات اجرایی ساخت این قطعه را آغاز کرده است. انتقال بخشی از تجهیزات و اخذ زمین برای تجهیز کارگاه به صورت رسمی راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سرحس در گفتگو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: با توجه به وضعیت ترانزیتی محور سرحس – مشهد و اهمیت این جاده بین المللی، بهره برداری از جاده جدید در این محور به زودی در دستور کار قرار گرفته است. تا حد امکان .

وی افزود: پیرو اقدام، شرکت دی به عنوان پیمانکار جدید قطعه ‘4B’ جاده سرحس – مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی تعیین شد.

سرپرست فرمانداری سرحس تصریح کرد: این شرکت با انتقال بخشی از تجهیزات و اخذ زمین تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی ساخت قطعه «4 ب» را از هفته گذشته به طور رسمی آغاز کرده است.

نوری زاده مدت اجرای این پروژه را 30 ماه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که موانع اجرای پروژه را برطرف کرده و نظارت کامل بر اجرای کار در مدت زمان تعیین شده داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه قطعه “4 الف” محور سرحس – مشهد حدفاصل شهر مزداوند تا روستای چکودر نیز در 24 ماه آینده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید