مردم از ناتمام ماندن پل بیگ تربت حیدریه ناراضی هستند

ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791199

پل بیگ تربت حیدریه که اردیبهشت ماه امسال بر اثر سیل تخریب شده بود، سرانجام پس از هفت ماه به بهره برداری رسید اما همچنان مردم از اجرای ناقص این پروژه ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; با گذشت هفت ماه از تخریب یکی از پل های اصلی محور بیگ – تربت حیدریه بر اثر سیلاب بهاری، کار ساخت این پل در چند روز اخیر به پایان رسیده است.

با وجود بهره برداری و شلوغی این سازه، مردم از روند ساخت و ساز و خطرناک بودن این پل بسیار ناراضی هستند.

مردم معتقدند استفاده از سه باکس بتنی برای تخلیه آب پاسخگوی حجم سیلاب در منطقه نیست و در سیلاب های شدید تخریب مجدد این پل دور از انتظار نیست.

پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه: پل لازم برای ایمنی و استاندارد وجود ندارد

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ما با تایید برخی کاستی ها در اجرای این سازه گفت: متاسفانه گاردریل های نصب شده بر روی پل ایمنی و استاندارد لازم را ندارد و فوق گارد اداره راه وارد عمل می شود. .

سرهنگ اسدی افزود: محورها و حاشیه های جاده فاقد خط کشی است که باید در اسرع وقت از دستور کار خارج شود.

وی افزود: آسفالت پل نیز یکی دیگر از مشکلات بارز آن است که اداره راه موظف به رفع نواقص است تا در اولین فرصت از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

پل مدیریتی است و مردم نگران نباشند / در صورت بروز مشکل در این ساخت پس از اتمام، ما پاسخگو خواهیم بود.

اما رئیس اداره راه شهرستان تربت حیدریه در مواجهه با انتقادات مردمی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: و مردم نگران نباشند.

علی عسگر کرباسی افزود: عرض آسفالت پل 7 متر است که عرض راه های فرعی درجه یک استان است.

وی افزود: با توجه به حساسیت مردم، اداره راه در حال حاضر در حال افزایش حاشیه خاکریز است و در روزهای آتی فاصله دو گارد افزایش می یابد، زیرا خاکریز دو طرف گاردریل با له شده تقویت می شود. سنگ. و ملات سیمان.”

سرپرست مدیریت شهری تربت حیدریه افزود: با توجه به قرار گرفتن پل بین دو طاق و آماده سازی سطح جاده تردد خودروها کاملاً ایمن است و از دو طرف خاکریز تقویت می شود، شانه ها باید انجام شود. بزرگ شود «این در دستور کار قرار دارد و در صورت بروز مشکل در این طرح پس از اتمام کار، ما پاسخگو خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید