پروژه های ناتمام و ناتمام باید تکمیل شوند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900913

سلطان مرتضوی گفت: اساساً برنامه این دولت این نیست که پروژه ها را شروع کنیم و نیمه تمام بگذاریم، بلکه برنامه اول ما این است که پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم، سپس پروژه های دیگر در اولویت قرار می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: هر چه برداشت می شود باید مورد استفاده قرار گیرد و ما پیگیر هستیم، دستگاه های اجرایی موظف به اجرای آن هستند، اکنون ممکن است عملیات اجرایی شود این طرح ها در سال جاری آغاز شد. گذشته یا در این حکومت .

سلطان مرتضوی ادامه داد: اساساً برنامه این دولت این نیست که پروژه ها را شروع و نیمه کاره رها کنیم، بلکه برنامه اول ما این است که پروژه های نیمه تمام را تمام کنیم، سپس پروژه های دیگر در اولویت قرار می گیرند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وضعیت بد شهرداری های منطقه گفت: در رابطه با حمایت شهرداری ها در این دولت در لایحه بودجه ای که در مجلس ارائه شد یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری ها افزایش یافت. یعنی میزان درآمد شهرداری با منابع مالیات بر ارزش افزوده افزایش می یابد و قطعا این طرح هایی را که در دستور کار داریم دنبال می کنیم تا انشاالله محقق شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه می دانیم وضعیت درآمدی شهرداری ها در برخی استان ها خوب نیست، گفت: برنامه دولت کمک به شهرداری ها است و اگر شوراهای شهر و شهرداران برنامه ریزی مناسب و منابع کافی داشته باشند تا حدودی به همه شهرداری ها کمک خواهد کرد.

وی افزود: متأسفانه شهرداری ها به لحاظ اختیارات موجود نیروی انسانی زیادی جذب کرده اند و همین نیروی انسانی باعث شده است که تمام منابع درآمدی صرف هزینه های جاری شود. امیدوارم با برنامه ریزی شهرداران و شوراهای شهرداری و با همکاری دولت مشکلات شهرداری ها حل شود.

معاون رئیس جمهور در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر خام فروشی مواد معدنی در استان گفت: اصل بر معدن است و نگاه دولت بر این است که از خام فروشی به شدت پرهیز شود و برنامه های مختلفی در وزارتخانه تدوین شده است. ایمنی. امیدوارم بخش در این استان بهترین راه برای انجام آن باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید