رفع محدودیت ها و ارتقای ظرفیت کردستان در اولویت دولت است/ پروژه های ناتمام تکمیل می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها در فرودگاه سنندج اظهار داشت: با سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف کردستان خدمت رسانی می کنم و خدمت به مردم توفیق اینجانب و همکارانم است. کردستان در آستانه کربان بایرام.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های فراوان و قطب کشاورزی، دامپروری و گردشگری و دارای معادن فراوان است، افزود: رفع محرومیت ها در حوزه های مختلف زیرساختی و به روز رسانی ظرفیت کردستان اولویت کاری دولت سیزدهم است.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروی کار توانمند یکی از مهمترین ظرفیت های این استان کردستان است و برای بهره برداری از توانمندی های نیروی کار در این استان طرح و برنامه خواهیم داشت.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: کردستان برای همه به عنوان استانی مقاوم شناخته می شود و مردم مقاوم این کشور با تقدیم 5 هزار شهید و 9 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

وی تصریح کرد: کردستان به عنوان استان فرهنگ و تمدن شناخته می شود و در جای جای این استان نشانه هایی از تمدن به چشم می خورد.

رئیس جمهور گفت: کردستان چهره های بزرگی را به ایران اسلامی تقدیم کرده است بنابراین باید تلاش و کوشش را برای مردم این استان برای خود مهم بدانیم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: طرح های نیمه تمام در این استان وجود دارد و امروز چندین مصوبه در این زمینه خواهیم داشت.

وی افزود: امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان تصمیمات و مصوبات را به اطلاع رسانه ها و مسئولان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید