محرومیت زدایی و ارتقای ظرفیت کردستان از اولویت های دولت است


ساعت: 09:03
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881676

آیت الله رئیسی در سفر به استان کردستان گفت: محرومیت زدایی در حوزه های مختلف زیرساختی و به روز رسانی ظرفیت کردستان از اولویت های دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج اظهار داشت: با سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف کردستان خدمت رسانی می کنیم و توفیق اینجانب و همکارانم است که در آستانه عید در خدمت مردم کردستان باشیم. قربان.

وی افزود: کردستان ظرفیت های زیادی دارد و قطب کشاورزی، دامداری و گردشگری است و دارای معادن زیادی است. نیروی انسانی توانمند یکی از مهم ترین توانمندی های کردستان است و برای بهره برداری از توانمندی های نیروی انسانی در این استان طرح و برنامه خواهیم داشت.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: کردستان برای همه به عنوان استانی مقاوم شناخته می شود و مردم مقاوم این سرزمین با تقدیم 5 هزار شهید و 9 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

وی تصریح کرد: کردستان به عنوان استان فرهنگ و تمدن شناخته می شود و در جای جای این استان نشانه هایی از تمدن به چشم می خورد. کردستان چهره های بزرگی را به ایران اسلامی تقدیم کرده است پس باید تلاش و کوشش را برای مردم این استان برای خود مهم بدانیم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: طرح های نیمه تمام در این استان وجود دارد و امروز چندین مصوبه در این زمینه خواهیم داشت. امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان تصمیمات و مصوبات را به اطلاع رسانه ها و مسئولان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید