محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار از اولویت های دولت سیزدهم است/ حق آبه سیستان را دنبال می کنیم


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816286

معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه:

اسفار جهانگیری گفت: یکی از موضوعات اصلی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم بحث شناسایی آسیب ها، جرایم و دعاوی در استان و اولویت بندی آنها در کشور است.

عسگر جهانگیری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری. آنها به بیان نقطه نظرات خود در راستای پیگیری و رفع مشکلات پرداختند و ادامه دادند: یکی از محورهای اصلی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم، بحث شناسایی آسیب ها، جرائم و دعاوی در استان و اولویت بندی آنها در کشور است.

وی افزود: به عنوان مثال در رابطه با پیشگیری از سرقت، کمپ پیشگیری از سرقت را با همکاری دستگاه های مختلف در کشور تشکیل و تشکیل می دهیم. در این زمینه اطلاعاتی را از جامعه جمع آوری کرده ایم تا سارقان سابقه دار دوباره دستگیر شوند.«به راحتی امتیاز نگیرید.

این مقام مسئول گفت: با تمام مسائلی که امنیت مردم را به خطر بیندازد برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم حقوق مردم از این طریق تضییع شود.

جهانگیری سرقت های خرد را یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان استان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی افرادی که امنیت انسانی را تهدید می کنند برای شناسایی و برخورد به موقع چهره در دستور کار قرار گرفت. بگیرید.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد بازمانده از تحصیل در استان، برنامه ریزی مناسب با آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای شناسایی بازمانده های زودهنگام با کمک نهادهای مختلف در دستور کار قرار گرفت. میز و نیمکت

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استان مرزی است و مشکلات مختلفی دارد، گفت: آبه باید طبق قراردادهای سال 51 به ایران درست برسد تا مردم بخواهند اقداماتی در این زمینه انجام شود. این رابطه

جهانگیری بیان کرد: اولویت دولت جدید رسیدگی به دغدغه های مردم به ویژه در مناطق فقیرنشین است که قطعا این کار انجام می شود و قوه قضاییه نیز در این زمینه نظارت خواهد کرد تا بتوانیم به سرعت مردم را از حقوق خود محروم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید