مهمترین هدف دولت سیزدهم محرومیت زدایی است/ محور برنامه ها و راهبردهای اجرایی دولت در سال آینده رشد اقتصادی است.

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793932

مجمع الائمه با اشاره به اینکه مهم ترین اهداف دولت سیزدهم موضوع مهم محرومیت زدایی است، گفت: کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ مخلص الائمه فرماندار خنداب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خنداب گفت: دولت ها موظف به تامین و ضمانت برخی از مقوله های مهم هستند و باید با جدیت اقشار خاصی را پیگیری و تضمین کنند. در رأس این مقوله های مهم، «این «عدالت است.» به گفته شهید مرتضی مطهری، اگر عدالت برقرار شود، توحید تضمین می شود.

استاندار مرکزی افزود: موضوع مهم دیگر امنیت است، امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی باید توسط دولت تامین و تضمین شود.

اهل الامه یکی دیگر از مسائل مهم را سعادت خواند و گفت: مسئله مهم دیگر رفاه است. افراد جامعه باید از رفاه متعادلی برخوردار باشند حتی اگر سطح رفاه افراد متفاوت باشد اما حداقل رفاه برای افراد فراهم شود. فقر مطلقاً زیبنده هیچ کجای کشور و نظام نیست.»

استاندار مرکزی گفت: دولت سیزدهم موضوعات متعددی را محور اهداف خود قرار داده و تمام تلاش دستگاه اجرایی دولت در وزارتخانه ها، سازمان ها، استانداری ها و دستگاه های اجرایی در راستای تحقق این اهداف است.

وی افزود: مهمترین اهداف دولت سیزدهم موضوع مهم محرومیت زدایی است. از اولین روز تشکیل دولت تمام تلاش واحدهای مسئول و رئیس جمهور برای اجرای سیاست های رفع معضل محرومیت زدایی در سراسر کشور بود.

وی افزود: مردم از وضعیت اقتصادی فعلی و کار دولت ها راضی نیستند. بر اساس نظرسنجی ها، این موضوع مورد ارزیابی قرار گرفته و دولت فعلی تمام تلاش خود را برای ریشه کنی فقر مطلق و انشاءالله محرومیت زدایی انجام داده است. “ادامه دارد.

استاندار مرکزی گفت: از دستگاه اداری استان می خواهیم که گفتمان مشکل محور را گفتمان حاکم بر زیرمجموعه های خود بداند و بتواند وضعیت موجود را ترسیم کند و از وضعیت مطلوب واحد خود آگاه باشد و بداند چه موانعی بر سر راه رسیدن به آن وجود دارد. سعی کنید موانع را از بین ببرید. .

وی افزود: همه ما باید فهرست کاملی از مشکلات در حوزه هایی که خدمت می کنیم داشته باشیم، اولویت بندی کنیم و پیوندهای بین مشکلات را شناسایی کنیم که در صورت عدم رسیدگی، عواقب و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.

اهل الائمه به موفقیت دولت در کنترل تاج و تخت اشاره کرد و گفت: امسال تمرکز دولت سیزدهم بر مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب و واکسیناسیون بود که بحمدالله با همکاری مردم به نتایج خوبی رسیده است. نهادها و فرهنگ.» و دولت در عملیات واکسیناسیون موفق بوده و امیدواریم با همکاری مردم قله های سنگین تاج برداشته شود و وضعیت به سمت عادی شدن پیش برود.

استاندار مرکزی بیان می کند: در سال 1401 محور برنامه ها، فعالیت ها و راهکارهای اجرایی دولت موضوع رشد اقتصادی بود که عامل مهمی است که بسیاری از مشکلات و موانع را برای مردم حل خواهد کرد. فعالیت های گسترده ای در نقاط مختلف کشور شکل خواهد گرفت.

استاندار مرکزی در پایان با تقدیر از زحمات حسن هزائی پور، مجید گازاری را به عنوان سرپرست فرمانداری هنداب منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید