محرومیت زدایی از مناطق محروم اولویت سپاه است


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823629

مسئول محرومیت زدایی و یاری نیروی زمینی سپاه:

مسئول محرومیت زدایی و امدادرسانی نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف به شدت تلاش می کند و اقدامات خود را آغاز کرده است.

به گزارش راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار مجید رضا حسن زاده در اجلاسیه امام حسن مجتبی (ع) در میاندوآب اظهار داشت: سپاه برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف و در همین راستا با جدیت تلاش می کند. اقدامات او

مسئول امداد و محرومیت زدایی از اراضی سپاه افزود: در این راستا سپاه در 8 حوزه اعم از آبرسانی، راهسازی، مسکن و… به میدان آمده است و در این راستا دستگاه های اجرایی نیز نیازمند همکاری لازم هستند. “

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بزرگترین پروژه آبرسانی کشور در حال اجراست، گفت: در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و محرومیت زدایی سپاه رسیدگی و برای رفع آن اقدام شده است. چالش ها و مسائل.”

سردار حسن زاده با تاکید بر شناسایی نیازهای مناطق و تلاش برای رفع مشکلات گفت: همه باید برویم و با اراده قوی برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مناطق فقیر تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این نشست به اصلاح سپاه آبرسانی و شبکه آبرسانی در چند روستای میاندوآب اشاره کرد.

سرهنگ نورالدین پلهنگ افزود: این طرح با همکاری سپاه میاندوآب، قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری حمزه سیدالشهدا(ع)، بسیج سازندگی و مدیریت آب و فاضلاب و سایر دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید