استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه های جهادی برای محرومیت زدایی


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842318

مسئول روستاهای قرارگاه محرومیت زدایی CRRF در کربلا اعلام کرد؛

عادل الندانی گفت: استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه های جهادی باید یکی از اصلی ترین فعالیت ها برای محرومیت زدایی و ارائه حداکثری خدمات به مناطق فقیر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، عادل الندانی صبح امروز در بازدید از روند ساخت مدرسه در روستای پیشارت ساری گفت: منطقه محرومیت زدایی باید با نگاه ویژه انجام شود و این مستلزم استفاده از همه ظرفیت های موجود است.
وی افزود: استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه های جهادی باید یکی از اصلی ترین فعالیت ها برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی حداکثری به مناطق فقیر باشد و این قرارگاه تمام توان خود را برای رفع مشکلات و تحقق عرصه های مختلف انجام خواهد داد. در مناطق مختلف
الندانی ادامه داد: گروه های جهادی تخصصی در هر زمینه ای می توانند با کار گروهی، جهادی و تکاملی به اهداف نهایی خود یعنی محرومیت زدایی و ایجاد مشکلات پیش رو دست یابند. در این راستا این اردو باعث بسیج جامعه محلی روستای پیشارت خواهد شد. «و گروه جهادی صاحب الامر (عج) روند ساخت دبستان دو کلاسه را در پیشارت تسریع بخشیده است.

a931b8f3 2cf5 49d9 a380 00a38b214fe3 خبر خاکستری
مسئول روستاهای قرارگاه محرومیت زدایی و عمرانی سپاه کربلا با تشکر از خیر مدرسه ساز، خیر استانی مدرسه سازی، سازمان بسیج دانش آموزی استان، اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، کارکنان روستای پیشارات و شهرداری و شورای شهر کیاسر گفت: همگام سازی و ایجاد وحدت روتین بین جامعه محلی و سپس استفاده از همه فرصت ها و ظرفیت های جامعه محلی می تواند به پیشبرد فعالیت های جهادی در روستاها کمک کند.

59863beb e7a7 4ade a131 85d8254ddcc1 خبر خاکستری
الندانی در پایان با اشاره به موضوع جهادگران و نقش مهمی که در جامعه امروزی به ویژه در مناطق فقیرنشین ایفا می کنند، گفت: استان از نیازمندترین نقاط استان برای حداکثر خدمات رسانی و فعالیت در جهت محرومیت زدایی و امدادرسانی استفاده خواهد کرد. مناطق فقیر به منظور ریشه کنی فقر و محرومیت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید