عدم انعقاد قرارداد مناسب باعث ناتمام ماندن طرح سرمایه گذاری هماگ شده است / نیاز به مذاکره مجدد برای تکمیل طرح


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806092

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی:

میرکریمی عدم انعقاد قرارداد مناسب بین سرمایه گذار و شهرداری بوینور را دلیل اصلی ناتمام و کار نکردن طرح سرمایه گذاری تجاری، تفریحی، مسکن و درمانی هماگ در شهرک بوینور دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی میرکریمی مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک اظهار کرد: وی سرمایه گذار و شهردار بجنورد بود.

میرکریمی همچنین تصریح کرد: استان تعهداتی به سرمایه گذار این پروژه داده اما این تعهدات عملی نشده و سرمایه گذار به کار خود ادامه نداده است.

وی همچنین با یادآوری اینکه ساخت سایت درمانگاه و هتل بخش عمده ای از این پروژه است و هدیه عمومی استان در نهایت زمین لازم برای تحقق این بخش را در اختیار سرمایه گذار قرار داد، گفت: با این حال سرمایه گذار برای این کار دلایلی که هماگ وارد ساخت این بخش اصلی از طرح سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت:

وی در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال واحدهای فروش در طرح سرمایه گذاری هماگ در حال حاضر پیشرفت خوبی داشته و تقریبا آماده راه اندازی هستند.

میرکریمی افزود: با این حال لازم است شهرداری و اعضای شورای شهرداری بوینور با سرمایه گذار جلساتی برگزار کنند تا با رضایت طرفین پروژه به اتمام برسد و ساخت درمانگاه و هتل انجام شود. منصوب.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید