مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در اولویت اول دانشگاه تربت حیدریه هستند/ در حال توسعه پژوهشکده جهانی زعفران هستیم.


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822712

خاشعی گفت: با توجه به شعار سال، حمایت از مراکز رشد و سمینارها و شرکت های دانش بنیان را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه شب گذشته در مراسم تجلیل از خیرین و واقفان دانشگاه تربت حیدریه گفت: سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: برای اخذ سند و توسعه زمین پژوهشکده زعفران نیازمند تسطیح این عرصه هستیم که با کمک خانواده مرحوم طاهر حسن زاده و استفاده از ماشین آلات معدنی این امر به زودی محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: ما تنها پژوهشکده زعفران دنیا با بودجه مستقل هستیم که در نظر داریم این مجموعه دانش بنیان را توسعه دهیم.

وی افزود: باید از صنایع شهرستان در توسعه دانشگاه نهایت استفاده را ببریم.

خاشعی گفت: با توجه به اینکه 70 درصد دانش آموزان تربت حیدریه در رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند و ماموریت ما فنی و کشاورزی است، اکثر دانشجویان غیر بومی هستند، بنابراین موافقت اولیه برای خوابگاه پسرانه در آپارتمان مهر اخذ شد.


خیرین و آشنایان دانشگاه تربت حیدریه نقش عمده ای در آموزش این منطقه دارند

جواد انصاری مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه گفت: دونبت ها و آشنایان دانشگاه تربت حیدری نقش بسزایی در امر آموزش داشته اند و امیدواریم با همراهی این عزیزان و بنیاد حامیان دانشگاه بتوانیم پروژه های دانشگاهی را تکمیل کنیم.

وی افزود: ساخت مسجد دانشگاه، سالن ورزشی، سالن ترویج تربتی، غرفه، بورسیه های مدیری و دانشجویی و توسعه فضای سبز، ساخت خوابگاه و سلف سرویس و حمایت از دانشجویان بی بضاعت بخشی از این پروژه ها است. بنیاد تربت حیدریه خیرین دانشگاه.

انصاری گفت: پیگیر نامگذاری خیابانی به نام مهندس تربتی هستیم که امیدواریم با کمک شهرداری و شورای شهر این کار انجام شود و این مقدمه ای باشد برای نامگذاری مشاهیر منطقه.

انصاری گفت: تکمیل مسجد دانشگاه، راه اندازی صندوق کارآفرینی در سال جدید و احداث کارگاه و آزمایشگاه مرکزی از دیگر برنامه های بنیاد خیریه حامی دانشگاه است.

در این مراسم خانواده های خیرین و واقفان؛ محقق، منفرد، پاک سرست، تقوی مقدم، زمانیان، محمدنژاد، طبسیان، براتی، دانشور و صادقی به دلیل مشارکت مطلوب در ساخت پروژه های دانشگاهی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید