اولویت اول فرمانداران منطقه خواف و رشتخوار بحث و بررسی مسائل راه است


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815737

باهوش گفت: امروز با تمام توان پیگیر مشکلات منطقه هستیم و صدای خود را برای حل مشکلات مردم و شهرستان دو چندان می کنیم. امروز مسئله راه یک خواسته عمومی و حق مردم است. مشکلات راه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه صبح امروز در نهمین جلسه شورای اداری رشتار با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوانی گفت:

حجت الاسلام جهانشیری با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه اشتغال در مناصب مهم کشور گفت: در ارتباط با اهمیت جوان و توجه به جوانان باید از وجود و نبوغ جوانان امروز در برنامه ها و مناصب دولت استفاده کنیم. و بهره مندی کافی و فراهم آوردن شرایط برای حضور این عزیزان.

وی با تاکید بر نیازها و الزامات شهرستان رشتار ادامه داد: امروز در زمینه رفع مشکلات و رفع مشکلات شهرستان رشتار در حوزه فرهنگی باید به ساخت مکانی برای فعالیت های فرهنگی توجه کرد. “

امام جمعه رشتار با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی در شهرستان رشتار از دیگر اولویت ها و نیازهای این شهرستان است، گفت: بهره گیری از حضور پزشکان متخصص در همه عرصه ها برای مردم شهرستان، توجه به بافت فرسوده. لوله کشی آب، پروژه آسفالت راه ها و طرح دهیاری دهیاری از دیگر نیازهای شهرستان رشتار در حوزه توجه کارمندان دولت است.

کاهش مسیر رشتار یکی از خواسته های دیرینه مردم است

حسین باهوش با تاکید بر اولویت های شهرستان رشت افزود: اولین چالش ما در رشتار در زمینه مشکلات جاده ای است و مشکلات زیادی را برای رشتار و مردم این شهرستان چه از نظر گره های جاده ای و چه از نظر فرسودگی ایجاد کرد. در جاده «آخه بحث تغییر مسیر رشتار یکی از مطالبات دیرینه مردم و یکی از اولویت های اصلی پیگیری ما بوده و خواهد بود.




اولویت اول فرمانداران منطقه خواف و رشتخوار بحث و بررسی مسائل راه است

باهوش با تاکید بر اینکه امروز پیگیر مشکلات منطقه هستیم و صدای خود را مضاعف می کنیم تا گامی مثبت در جهت مشکلات اصلی شهرستان برداریم، ادامه داد: به عنوان یک درخواست عمومی از مردم کاملا حق با ماست و تمام تلاش خود را برای مقابله با آن انجام خواهیم داد. این مشکل.

فرماندار رشت با اشاره به ایام نوروز و لزوم نظارت بر بازار در این ایام گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که توزیع مرغ، گوشت، میوه و اقلام مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات با مشکل مواجه شود. نوروز. خیر، بحث نظارت بر بازار و قیمت ها و غیره. باید با تازگی دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید