انعقاد قرارداد مشترک شبکه سازی و توسعه زیرساخت های مخابراتی تربت حیدریه


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842860

شرکت مخابرات خراسان رضوی برای اولین بار در استان برای شبکه و توسعه زیرساخت خدمات مخابراتی و فیبر نوری با شهرداری تربت حیدریه قرارداد مشارکت منعقد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسن عروجی مدیرعامل خراسان رضوی صبح امروز در انعقاد این تفاهم نامه گفت: به زیرساخت ها گفت: برای اولین بار در استان تفاهم نامه مشترک بین شرکت مخابرات استان و شهرداری تربت حیدریه منعقد شد.

وی افزود: میانگین ارزش مخابرات تربت حیدریه بالاتر از استان است که در سال گذشته بیش از 10 برابر افزایش داشتیم و محدودیت پهنای باند وجود ندارد و آخرین فناوری های انتقال در این حوزه نصب شده است. “

عروجی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها اولین ماموریت شرکت مخابرات است، افزود: پیرو این اولویت، توسعه فیبر نوری در استان اولویت دوم شرکت مخابرات است که تفاهم نامه ای با تربت امضا کرد. شهرداری حیدریه ترافیک و دوربین ها را برای رصد رصد می کند.

وی گفت: دلیل انتخاب این شهر توافق و تفاهم بین ادارات و مدیریت شهری در استان است که به سایر بخشداری ها و شهرداری ها نیز گسترش خواهیم داد.

معاون فنی و عمرانی بخشداری تربت حیدریه گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش دوربین های کنترل تردد در سطح شهر و همچنین افزایش امنیت شهروندان است.

احسان کریمی افزود: در حال حاضر 9 دوربین در تربت حیدریه نصب شده است و در طرح کلی شهری کار ما نصب 46 دوربین است که با انعقاد این تفاهم نامه به تدریج محقق می شود.


ما به دنبال شهرداری و شهر هوشمند هستیم که باید زیرساخت های آن فراهم شود.

وحید فروح تبار شهردار تربت حیدریه گفت: به دنبال شهرداری و شهر هوشمندی هستیم که باید زیرساخت های آن فراهم شود.

وی گفت: بین مخابرات استان و شهرداری با نظارت بخشداری و شورای شهر و مشروط به ایجاد شبکه توسعه زیرساخت ها و دسترسی به تفاهم نامه در قالب 7600 متر حفاری و 9110 متر فیبر. برای شش ماه. امیدواریم با این تفاهم نامه شاهد بسترسازی برای شهر هوشمند باشیم.

به گفته مسئولان، فاز اول شامل حفاری و زیرساخت، 2 میلیارد تن در هر کیلومتر، مجموعا 18 میلیارد تن است و فاز بعدی برای نصب دکل های 12 متری دوربین و سایر نیازها به 130 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید