زیرساخت های مخابراتی سیب و سوران مطلوب نیست/ فعال سازی سایت مخابرات منوط به استقبال مردم از اینترنت است.


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844461

فرشاد گرگیج گفت: در صورت استقبال شهروندان از پروژه اینترنت نوری به زودی شاهد فعال شدن مجدد سایت مخابرات در سطح شهر خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد گرگیج با اشاره به عصر هامون با اشاره به سفر اخیر مدیرعامل مخابرات استان به این شهرستان گفت: ارتباطات یکی از اساسی ترین نیازهای مردم دنیای امروز است و نیازمند زیرساخت های مناسب است اما متاسفانه سیب و سوران در دسترس و مورد نظر نیست

وی ادامه داد: فعال سازی سایت مخابرات سیب و سوران از مصوبات سفر مدیرکل مخابرات استان و جلسات متعدد با رئیس مخابرات سراوان است و به زودی با حضور یک نفر این امکان فراهم می شود. به عنوان مدیر مخابرات در سایت مخابرات .در این زمینه برای شهروندان آسان است.

این مسئول اینترنت فیبر نوری یا ftth گفت: در صورت وجود 100 متقاضی در هر شهر، روستا و بخش، امکان دارد شرکت مخابرات در اسرع وقت اقدامات زیربنایی اینترنت و خدمات ftth را انجام دهد. فیبرهای نوری

با توجه به همکاری و تعامل شرکت مخابرات در این زمینه، گرگی از مردم شهرستان خواست تا بر اساس فیبر نوری در اینترنت ثبت نام کنند و خاطرنشان کرد: در صورت استقبال خوب مردم از این طرح، به زودی شاهد فعال شدن مجدد این طرح خواهیم بود. سایت مخابرات در شهر ما خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید