کلیه مصوبات بازدید استاندار از منطقه مخابراتی تربت حیدریه به پایان رسید


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918050

مهرانفر به مصوبات سفر استاندار در سال جاری اشاره کرد و گفت: سفر نماینده عالی دولت به استان هفت مصوبه در سه محور کلی شامل توسعه ارتباطات سیار، توسعه شبکه کابلی و نصب پورت های دیتا با با تخصیص 22 میلیارد تومان که اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقریباً می توان ادعا کرد که تمام آنها تکمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علیرضا مهرانفر مدیرعامل شرکت مخابرات تربت حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون 98 درصد مردم این منطقه با 75 میلیون و 300 هزار خط ثابت از خدمات این اداره کل بهره مند می شوند.

علیرضا مهرانفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حوزه پشتیبانی فیبر نوری در این شهرستان را نزدیک به سه هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: همچنین 21 هزار و 800 مشترک اینترنت پرسرعت در این شهرستان وجود دارد.

وی در ادامه به مصوبات سفر استاندار در سال جاری اشاره کرد و گفت: سفر نماینده عالی دولت به استان هفت مصوبه در سه محور کلی شامل توسعه ارتباطات سیار، توسعه شبکه کابلی و نصب پورت های دیتا با توزیع 22 میلیارد تومانی که اکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، می توان ادعا کرد که تقریباً همه آنها به پایان رسیده است.

مدیر شرکت مخابرات تربت حیدریه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 313 مورد سرقت کابل در مناطق شهری و روستایی شامل 13 کیلومتر کابل مسی و چهار کیلومتر کابل نوری و در نتیجه هزاران خط تلفن رخ داده است. بریده شدن

وی افزود: در سال گذشته 548 فقره سرقت در محدوده شهری شامل 12 هزار متر کابل و در نتیجه 800 خط تلفن قطع شد.

مهرانفر گفت: پیش از این سرقت ها فقط در مناطق شهری انجام می شد اما امسال دامنه این سرقت ها به روستاها نیز کشیده شده است به طوری که شاهد سرقت کابل در برخی از مناطق روستایی مانند شیرآباد، مزرد، احمدآباد شیخ و دوگشک از 600 تا 1000 فقره طول دارد. ما نیز متر بوده ایم.

وی میزان هزینه شده برای اتصال مجدد شبکه مخابراتی هر روستا را بین 120 تا 150 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: البته تنها در روستای دوگشک نزدیک به 400 میلیون تومان برای استقرار هزار متر فیبر زیرزمینی هزینه شده است. و نصب مرکز تماس مستقل.

مهرانفر همچنین بیان کرد: پوشش مخابراتی شهرستان های بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، مه ولات، زاوه، خواف و رشتخوار زیر نظر اداره مخابرات تربت حیدریه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید