انتقاد شدید امام جمعه یاسوج از فروشگاه های زنجیره ای/ نیاز به حذف لنده از بن بست


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883311

در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد آمده است;

نماز عبادی سیاسی جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمازگزاران به منظور برجسته سازی پرداخت مالیات توسط فروشگاه های زنجیره ای برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمازگزاران در کهگیلویه و بویرا برگزار شد.


یاسوج: انتقاد آیت الله حسینی از فروشگاه های زنجیره ای در استان

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج ضمن استقبال از فرارسیدن عید غدیر، فلسفه غدیر را برای نمازگزاران تشریح کرد و آن را نعمت بزرگ الهی برای شیعیان دانست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج به پنجم تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: این یک نهاد قانونی است، یک نهاد قانونی دارد. سمت نظارت و تصویب قوانین بر حسب مصلحت نظام و کشور بدون توجه به کشور و نظام به تصویب این هیأت می رسد.

وی افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس افرادی را تایید می کنند که التزام عملی به اسلام، انقلاب و مرجعیت دینی داشته و در مسیر انقلاب حرکت می کنند. در هر کشوری این نوع سازوکار وجود دارد و نهادی به نام شورا وجود ندارد.» در این کشورها امنیت وجود ندارد، فقط نام ها متفاوت است.

وی با تبریک مجدد عید سعید غدیر خم به فلسفه ولایت اشاره کرد و گفت: بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده، نعمت هدایت و ولایت به ائمه اطهار است که لطف ویژه خداوند به ماست و امروز هم هستیم. مفتخریم که ما جز کافر و منکر ولایت نیستیم.»

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه به موضوع مالیات اشاره کرد و گفت: مالیات موضوع بسیار مهمی برای اداره کشور است و ما نمی توانیم. تنها به درآمد نفت متکی هستند، همه دنیا و کشورها از مالیات استفاده می کنند. آنها کشور خود را اداره می کنند.

وی در ادامه این مضمون از فروشگاه های زنجیره ای استان کهگیلویه و بویراحمد که در این استان مالیات نمی پردازند به شدت انتقاد کرد.

حسینی گفت: آنقدر در استان ما درآمد دارند که تجار هم به این ارائه فروشگاه های زنجیره ای اعتراض دارند چون از این استان درآمد دارند و مالیات نمی دهند، بازار فروششان در این استان است اما مالیاتشان نیست. در این استان پرداخت می شود چه دلیلی دارد که پول این استان به تهران می رود در حالی که شهرداری ها و استان ما برای حل مشکلات به این مالیات نیاز دارند.


لنده: لنده باید از بن بست خارج شود

امام جمعه موقت لنده گفت: در صورت تصمیم مسئولان کشوری و استانی برای شکستن بن بست در لنده، جاده شانلنده به پاتاوا باید اجرایی شود تا مطالبات مردم که راه خروج از بن بست است، قابل اجراست.»

حجت الاسلام سیدمحمود الهینا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دل ما باید معطوف به لطف خداوند باشد و دل های ما به هم متصل شود. به امام زمان (عج).

وی گفت: در احادیث ثقلین آمده است که دو گوهر از کتاب خدا و اهل بیت و پیامبر اسلام (ص) به همه مسلمانان جهان سپرده شد تا راه و رسم خود ما را بر طبق آن هدایت کنند. با اصول و ارزش های دین اسلام.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: عید غدیر خم را به همه مسلمانان جهان تبریک می گوییم و این عید تقدیم امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) توسط پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است. ) نیز شناخته شد.

وی تاکید کرد: پیامبر اسلام بیش از 23 سال به اسلام و مسلمانان جهان خدمت کرد و در روز عید غدیر خم پس از اتمام ولایت و امامت خود حضرت علی (ع) را به جهان اسلام معرفی کرد.

الهینا گفت: شورای نگهبان برای جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی تشکیل شد و نقش بسیار مهمی در تثبیت قانون و حقانیت انقلاب اسلامی داشت و باید به جایگاه و نقش آن نیز احترام گذاشت.

وی گفت: امروز کسانی هستند که از نظارت اختیاری شورای نگهبان انتقاد می کنند که می خواهند نقش نظارتی این نهاد انقلابی را ضعیف جلوه دهند.

امام جمعه موقت لنده گفت: هفته تامین اجتماعی و بهزیستی را به جامعه معلولان تبریک می گوییم و شایسته است مسئولان و مردم از این نهاد مردمی حمایت کنند.

وی بیان کرد: خدمات ارزنده دستگاه های خدمات رسان در بحث ارائه خدمات شبانه روزی به مردم در حوزه آب و برق قابل تقدیر است اما انتظار داریم در بحث برق و برق حاکمیت لازم انجام شود. اب.

ایلخی نیا تاکید کرد: برخی خانواده ها از محیط شهری و نبود پارک و تفریحات سالم در سطح شهر گلایه دارند و انتظار داریم شهرداری و شورای شهرداری در این زمینه نهایت دقت را داشته باشند.

وی گفت: در صورت تصمیم مسئولان کشوری و استانی برای خروج از بن بست لنده باید جاده شان لنده پاتاوه تکمیل شود تا مطالبات مردمی که راه خروجی از بن بست هستند برآورده شود. “

امام جمعه لنده گفت: توجه به نکات بهداشتی در خصوص شیوع معضل کرونا باید با نهایت دقت انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید