انتقاد شدید از عبدالمالکی به خاطر «انتصاب فرزند امام جمعه کیش به عنوان مشاور» /برادر! شما تمام تپه ها را فتح نخواهید کرد

انتقاد شدید از عبدالمالکی به خاطر «انتصاب فرزند امام جمعه کیش به عنوان مشاور» /برادر!  شما تمام تپه ها را فتح نخواهید کرد

آیا این تصمیم شما در راستای مبارزه با فساد است؟ آیا این تصمیم با شایستگی انتخاب مطابقت دارد؟ آیا این تصمیم با مبارزه با رانت و سیستم تعارض منافع همخوانی دارد؟
محمد زعیم زاده معاون سردبیر فرخیتگان در کانال تلگرامی این روزنامه نوشت:

ظاهراً آقای خجت عبدالملکی فرزند امام جمعه کیش را به عنوان مشاور رئیس مناطق آزاد انتخاب کرده است که ما ایشان را نمی شناسیم اما آقای عبدالملکی را خوب می شناسیم.

آقای عبدالمالکی، درست یا نادرست، شما مدتی است که وزیر کار این کشور بوده اید و از آمار بیکاری به ویژه بیکاری جوانان تحصیلکرده اطلاع دارید.

خود را به جای هر یک از آن جوان فارغ التحصیل از شریف، امیرکبیر، تهران و غیره قرار دهید که خانه به خانه دنبال کار می گردند. بعد از قرار ملاقات شما چه احساسی دارند؟

آیا این تصمیم شما در راستای سیاست مبارزه با فساد است، آیا در راستای شایسته گزینی است؟ آیا این تصمیم با مبارزه با رانت و سیستم تعارض منافع همخوانی دارد؟

آقای عبدالملکی شما زمانی تخصص جوانان انقلابی را با فکر واهی ایجاد شغل یک میلیون تومانی به سخره گرفتید، زمانی از عملکرد ضعیف خود در وزارتخانه تورم شدید و نارضایتی ایجاد کردید و اکنون با این نوع انتصابات. تبعیض و آتش را تئوریزه کنید. شما به مردم اعتماد دارید.

برادر! شما تمام تپه ها را فتح نخواهید کرد. برای استراحت.

دیدگاهتان را بنویسید